Gå til innhold
Hundesonen.no

Heisann =)


Mirapusen

Recommended Posts

Fant ut at det var på tide jeg ramla inn her jeg også. Tror det er et par som kjenner meg fra før av fra andre forumer og sånn, menne..

Ane heter jeg da, 15 år tror jeg at jeg har blitt nå. Driver med hest(har egentlig slutta/pause, men er i stallen hver dag likevel.. avvenningssak!) og Mira da. Går i 10.klasse og sliter skikkelig med hva jeg skal gjøre nesteår, men prøver å overbevise meg selv om at det ikke er alt for langt ut til Furuset der jeg evt. kan ta vgs naturbruk med hund. får se :P

Mira er bikkja mi, mitt "offer" for alle rare ideer. Golden retriever på 2 1/2 år, somregel fornøyd så lenge hun får litt mat og oppmerksomhet. Driver med litt hobbylydighet og triks, jobber for tia med å rygge opp trappa fra kjelleren :ahappy:

Trener også litt agility, besto bronsemerket i høst. drømmer om å konkurrere en gang, men det var dette med nerver og sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

Ny her jeg også men kan vel ønske deg velkommen for det...

Jeg har også Golden retriever, valp på 3,5 mnd som heter Mille..

Golden er verdens skjønneste rase... :rolleyes:

Agility er kjempe moro, jeg drev med det på Raja min forje Golden. Hun bare elsket og trene agility, pluss for oss var at Raja var en meget aktiv Golden og agility var noe som passet for henne, værre var det for mor og klare å henge med hennes fart..... :ahappy::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...