Gå til innhold
Hundesonen.no

Overnatting i Bergen?


Sju

Recommended Posts

Jeg har nå nesten bestemt meg for å dra på Depeche Mode konsert i Bergen 2. juli. Det eneste som egentlig holder meg igjen er at etter billettkjøp har jeg egentlig bare penger til tog hjem, hvilket betyr at jeg enten må finne et råbillig sted jeg kan overnatte, eller så må jeg sove i ei grøft.

Noen som vet om overnattingssteder i Bergen i gåavstand fra Bergenhus Festning (er ganske sikker på at det er det det heter der konserten skal holdes) som ikke koster skjorta? Eller er det noen som vil la meg låne sofaen mot at jeg f.eks. lager frokost eller støvsuger? :whistle: Ser vel helst at jeg får låne sofaen til en av dere vennlige sjeler her inne, men så kjennes det så rart å spørre fremmede slik helt ut av det blå, så...

(og jo, det er over et halvt år til, men jeg liker å være tidlig ute, for tenk :P)

På forhånd takk for ALL HJELP! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vi kjøpt leilighet, skal du endelig få låne en seng. Men jeg bor nok ikke i sentrum, men kan fint ordne transport til og fra.:P

Åå, supert :P Takk!

Jeg har ett helt innredet garasjeloft du kan låne, men da må du ta buss til byen.. :P

Buss er ikke noe problem, bare de går midt på natta da :P Har fått det for meg at konserten varer til 23, og da tar det vel fire timer å komme seg ut eller noe, tenker jeg <_<

Nå er jeg jo veldig tidlig ute da, mye kan jo skje innen juli, liksom... Og nå husker jeg ikke helt hva Katja-Kais egentlige navn er, bare at jeg tror det begynner på S... så, S, jeg er egentlig veldig allergisk mot korthåra hunderaser, men jeg har da medisiner, så blir det til at jeg overnatter hos deg får jeg bare la være å stappe pelsdottene i ansiktet, liksom... :whistle:

[/poengløs bortroing]

Når det begynner å nærme seg må vi lage en "vi som skal på Depeche Mode-konsert i Bergen 2009"

:P

Ja, hvorfor ikke? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, supert :P Takk!

Buss er ikke noe problem, bare de går midt på natta da :P Har fått det for meg at konserten varer til 23, og da tar det vel fire timer å komme seg ut eller noe, tenker jeg <_<

Nå er jeg jo veldig tidlig ute da, mye kan jo skje innen juli, liksom... Og nå husker jeg ikke helt hva Katja-Kais egentlige navn er, bare at jeg tror det begynner på S... så, S, jeg er egentlig veldig allergisk mot korthåra hunderaser, men jeg har da medisiner, så blir det til at jeg overnatter hos deg får jeg bare la være å stappe pelsdottene i ansiktet, liksom... :whistle:

[/poengløs bortroing]

Ja, hvorfor ikke? :P

Synnøve! :P

haha! :P men ja, du damen! Hundene mine er ikke på garasjeloftet.. å jeg har bare en som bor her fast... ;D (inni huset)

Komme deg hjem skal vi alltid klare.. kjenner jeg meg rett er jeg på byen den dagen.. er jo en Torsdag om jeg ikke tar feil? eller kanskje en onsdag? men hva *beep* begge deler er jo lillelørdager! :P hehe.. :P

Edit: tar forresten ikke lang tid å komme seg ut.. det er MANGE åpninger rundt der som de sperrer under konserten men tar vekk så bare raser man ut "dørene" :P 20 min å man er uti friheten i den *kremt* store *kremt* byen vår! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Man drar ikke til hundefolk uten å hilse på hunden vel? :D

Tilbake til topic *drar opp tråden sin igjen*, er det noen andre som skal på konsert og muligens kunne tenkt seg å spleise på et hotellrom, kanskje? Blir kanskje litt sært å skulle sove sammen med folk man aldri har møtt før, men pytt... :P

Bare for å holde alle dører åpne, eller hva det heter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Som @maysofie er inne på, jeg vil vite at en person med utdanning innen hund og adferd er til stede og ansvarlig til enhver tid. Jeg hører om kenneler som stort sett har studenter og utenlandske ansatte uten noe særlig erfaring. Selvfølgelig kan de alltids fint mate og lufte hunder, men om man skal ha ansvaret for de rundt andre, fremmede hunder, og ikke minst sørge for at de har det bra i fremmede omgivelser, så må man ha litt mer erfaring og kunnskap. Personlig foretrekker jeg privat pass der ikke fremmede skal avgjøre om hundene mine skal omgåes andre eller ikke.
    • Jeg har klart en natt hvor hun sov i  syv timer i strekk, men det var unntaket. Men hun er ikke 16 uker enda. 
    • Det som er viktig for meg når jeg har dyret mitt på dyrehotell er at jeg er sikker på at det har det godt. Det vil si at jeg er opptatt av at de oppholder seg på en koselig, ren og hygienisk plass med stort område å bevege seg på. Jeg er også opptatt av sikkerheten til dyret. At det ikke kan stikke av og at andre dyr eller uvedkommende ikke kan komme inn til mitt dyr. Det er også viktig at de har en avtale med veterinær som kan komme straks om noe skulle skje. Jeg er også opptatt av at dyret skal få mye daglig aktivitet og lek. Det er også fint med oppdateringer daglig, gjerne flere ganger hver dag med bilder og video av hvordan dyret har det, gjerne av aktiviteter og lek.
    • Vanlige 'gammel-manns vorter' (dog uten betennelse og puss) og dessverre kreft er vel det jeg har vært borti på gamle hunder. 
    • Takk for svar.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...