Gå til innhold
Hundesonen.no

En liten valp fra Scarlet-Red

Scarlet

Recommended Posts

Skrevet

Her er lille "Shade" (Scarlet-Red's Shade of Leah) Hun er her hele 5,5 uker gammel :whistle: . Hun blir værende i kennelen.

Shadejul08.jpg

Her er hun 4,5 uker gammel. Jammen flyr tiden fort.

Shade45u3.jpg

Skrevet

Vet det hihihi. Tenkte du snart kunne ombestemme deg og ta en sheltie igjen. I tillegg til dine andre vakre hunder.

Selger svært gjerne en hund til deg vett du. :whistle:

Skrevet
Vet det hihihi. Tenkte du snart kunne ombestemme deg og ta en sheltie igjen. I tillegg til dine andre vakre hunder.

Selger svært gjerne en hund til deg vett du. :P

Hehe ja kanskje skal eg gjere det en dag... :whistle:

Skrevet
Hehe ja kanskje skal eg gjere det en dag... :whistle:

Da håper jeg at det blir en Scarlet-Red valp på deg.

Alle tre valpene

Valpelek45u5.jpg

Angel og Shade

Valpelek45u3.jpg

Lille Sunnyboy

SonofOliver45u6.jpg

Skrevet
Så nydelig :P Men er det ikke Mala som er tanten hennes ? Håper virkelig ikke at hun også får hd. :P

Ja det er Mala som er tanten. Mor er helsøster av Mala, dog ikke kullsøster :P Får håpe det hopper over det leddet ja :P

Kjepe søt er hun Gunn! :whistle:

Skrevet
Så nydelig :whistle: Men er det ikke Mala som er tanten hennes ? Håper virkelig ikke at hun også får hd. :P

Mammaen til denne er Scarlet-Red's Queen Sheeba og hun er mormor til Mala. Dessuten er denne valpens pappa av helt andre linjer.

Så ikke engst deg så mye om HD enda :P .

Men utrolig høflig av deg å minne meg på Mala...............

Skrevet
Ja det er Mala som er tanten. Mor er helsøster av Mala, dog ikke kullsøster :P Får håpe det hopper over det leddet ja :P

Kjepe søt er hun Gunn! :whistle:

Takk Silje. Liker henne godt selv også. Men Mala er ikke helsøster til Leah vett du. Det er Tiny som er det. Leah er datter av Sheeba og ikke Nemi :P

Skrevet

Hva mener du med det?

Takk Silje. Liker henne godt selv også. Men Mala er ikke helsøster til Leah vett du. Det er Tiny som er det. Leah er datter av Sheeba og ikke Nemi :P

Ja guri det er sant det :whistle::P

Skrevet

Hihihihi det fort gjort at det går i surr :whistle: . Men spennende blir det. Du får ta en titt før de reiser fra meg :P . Kanskje jeg skal ta bunten med ut til deg, så jeg får holdt det jeg har lovet deg :P .

Når det gjelder det med Mala, så vet du jo at hun er et av mine hjertebarn, og at jeg synes det er fryktelig trist med omstendighetene hennes.

Skrevet
Hihihihi det fort gjort at det går i surr :whistle: . Men spennende blir det. Du får ta en titt før de reiser fra meg :P . Kanskje jeg skal ta bunten med ut til deg, så jeg får holdt det jeg har lovet deg :P

Heldigvis har jeg valpeplaner, ellers hadde jeg vel nok kunnet bli fristet :P

Skrevet
Heldigvis har jeg valpeplaner, ellers hadde jeg vel nok kunnet bli fristet :P

Tenkte bare jeg skulle komme utom å vise dem til deg :P . Hvem skal du parre? Zima?

Ååå så herlige da. :whistle:

Takk takk.

Skrevet
Tenkte bare jeg skulle komme utom å vise dem til deg :whistle: . Hvem skal du parre? Zima?

Takk takk.

Nei ikke parring av egen hund :P

Skrevet
Mammaen til denne er Scarlet-Red's Queen Sheeba og hun er mormor til Mala. Dessuten er denne valpens pappa av helt andre linjer.

Så ikke engst deg så mye om HD enda :P .

Håper de blir like herlige som Mala , har ofte besøk av mala og hun er virkelig en super hund :whistle:

Hva mener du med det? :P

Skrevet
Håper de blir like herlige som Mala , har ofte besøk av mala og hun er virkelig en super hund :whistle:

Hva mener du med det? :P

Det har jeg svart Silje på :P

Skrevet
Så utrolig søt :lol:

Takk takk

Herlige alle tre :)

Så kjekt du likte dem

Superskjønne småvoffser! :)

Og nå er de blitt enda søtere hihihi

Her er Ollie

SonOfOliver040109.jpg

Arkivert