Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva fikk du til jul?


Kristiin

Recommended Posts

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar
Ja jeg har et veldig spesielt forhold til Tyskland, så det var der jeg helst ville dra og se dem :icon_confused::)

Men det blir kanskje Bergen også, hvis jeg får med meg ei veninne. Depeche Mode er jaggu verdt å se flere enn én gang :P

Har sett dem to ganger allerede, begge gangene i Oslo! Skal også prøve å overbevise venner eller venninner at vi må til Bergen! Mulig jeg drar alene om alle er treige :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm,skal vi se.

- fleecejakke med whippet-trykk på ryggen. Den var snasen den!

- Glass og karaffel

- Div. kjøttkniver

- Øredobbler og div såper

- Rettetang til håret

- litt julepynt

- votter og hansker

- OOooooog betalt flyreise tur-retur Thailand! :icon_confused:

Også fikk hundene litt godis og leker fra mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett dem to ganger allerede, begge gangene i Oslo! Skal også prøve å overbevise venner eller venninner at vi må til Bergen! Mulig jeg drar alene om alle er treige :)

Vil du fly sammens med meg? Det er nemlig det som stopper meg aller mest :icon_confused: Har ingen venner eller bekjente som kan holde meg i hånda når jeg får panikkangst. :P

Pluss det at Buktafestivalen er 2-4 juli og man kanskje går glipp av noe på dag 1?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått så utrolig mye fint i år!

Rød hylle (veldig kul)

Hvit smal hylle

Hvitt lite bord

(Nettopp flytta og hadde lite møbler, fikk velge fritt på IKEA :icon_confused: )

Utstillingskoffert med potesalve, ørerens, ball og klotang

Morgenkåpe

Body lotion og dusjsåpe

Lysestaker og pynt (Tror det er fra Indiska, veldig min smak iallefall)

Lancome nattkrem og dagkrem (som lukter nydelig)

En parfyme jeg har ønska meg, men ikke huska hva het. Sykt god lukt!

Brødrister. Har faktisk ønska meg det lenge, vet ikke hvorfor jeg ikke bare har kjøpt en selv tidligere. Men NÅ har jeg en!

Kommer ikke på flere tinger nå.

Selma har fått hauger med hundesnop og leker. En grønn krokodille (som vi kaller Harald Grønningen) er den absolutte favoritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk alt jeg ønsket meg faktisk :icon_confused:

- Nina Hardangerbestikk (skjeer, gafler og kniver)

- Nina Hardangerbestikk syltetøyskje

- Digital fotoramme

- Penger (7500 :P )

- Ting til huset ( visp, sleiver, skjærefjøl, fat, skåler, glass, boller osv)

- Duker

- Øredobber

- Vodka :P

- Kule neglelakker

- Kremer

- Stæsj til håret

- Toalettmappe

- "trafikkskilt" med navnet mitt

- telysestaker

- Salt og pepperbøsse

Og masse annet småtteri :) Hundene fikk masse bein og godteri fra venner og kjente, samt meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk såå mye fint, bl.a

- Gavekort på Intersport (endelig skal jeg få meg regntøy ... Det er på tide!)

- Abonnement på Morgenbladet, tre mnd

- Nemi-kalender

- Ti turer med trøkk (jeg har omtrent alt annet med Lars Monsen)

- Ullsokker, armbånd og smykke, dusj-gelè, håndkrem, body lotion +++ Fikk kjempemye fint, og jeg er så takknemlig. For en snill familie og snill kjæreste jeg har:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått masse fint også :P

Samboeren; Sex & City Samleboks .. Calvin Klein , Eternity Parfymen .. :whistle: .. Ønska meg ^^

Foreldre; Sengesett , og to pyntefigurer

Besteforeldre; Kaffetrakter, kaffeboks, kaffe,og kaffefilter..

Onkel; 450,-

Mangler noen gaver fra familien da jeg er bortreist i julen ... og dro en stund før jul :P

Men fra samboers familie, ble det også noen gaver ...

Søstrene (eldste) ; Gavekort på 300,-hos Cubus

Moren; Gavekort på 500,- hos Cubus

Faren; Armani Gaveeske fra Parfymelle :P *sjokka*

Søstrene (minste) ; Tjukke sokker ^^

Kusina; Bamse .. og sånn schæfer-ting..sånn liten pynte-schæfer .. Og en Button med teksten .. ;

Dip Me In Chocholat,and Throw Me To The Lesbians .. :P *haha*

Bestemoren hennes; 300,- og tjukke sokker..hjemmestrikket ^^

Og fra en venninne fikk jeg verdens søteste Hello Kitty - strømper .. Lipgloss.. Deilige duftlys .. Neglelakk .. og to dvd'er :P

Tusen takk Gry :P

Og fra Gry sin firbente, Olivia fikk Banty; Softies. (Godis)

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du fly sammens med meg? Det er nemlig det som stopper meg aller mest :whistle: Har ingen venner eller bekjente som kan holde meg i hånda når jeg får panikkangst. :P

Pluss det at Buktafestivalen er 2-4 juli og man kanskje går glipp av noe på dag 1?

Ah, the Bukta Open Air Rock Festival.

Den er tricky :P

Joda, om alt klaffer med penger og ferie, så er jeg med på den altså.

MEN, gjør deg selv en kjempetjeneste og spør etter Kaare på studentrådgivninga, han kan hjelpe med alle slags fobier uansett hvor sterk den er (han har nesten magiske evner). Det kan ta litt tid, derfor er det lurt å starte nå i januar med å øve seg. Jeg kan teorien hans, så jeg kan holde deg i hånda og hjelpe deg gjennom flyturen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått:

- Kari Traa nattdrakt

- 2 Kari Traa boxere

- Bil lappen

- Penger

- En tur på verksted for Super Sara (bilen)

- Ull sitteunderlag

- Gavekort på Framanstredet

- 2 ulltrøyer

- Massasje stol, pute ting

- Ullteppe til å ha i bilen

- Sjokolade

- Vottehansker

:whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig mye flott dere har fått alle sammen :whistle:

Jeg fikk også masse flotte ting i jul i år:-D

På forhånd bursdagsgave og julegave: Kuzco(fikk han i september)

20des0817.jpg

Og på julaften fikk jeg:

* Iphone

* Høytalere til ipod(logiteck)

* Duntøfler fra Jean Paul

* Dior sminkesett (maskara og øyenskygger)

* Vannfontene cat-it til kattene

* Kalender med katter og kattunger på

* Brevpapir i klassisk ole brumm mønster

* 2 par ullvangsokker

* 1 par pusestoff sokker

* 1 par litt tykke sokker

* Brettspillet Scrabble 60år jubileumsutgaven)

* Stort Såpesett i vaniljekrydder lukt(julelukt) ifra bodyshop

* Lite såpesett i cranberrys lukt ifra bodyshop

* Mineral sminke fra bodyshop

* Skalden Skurres historier av J.K. Rowling

* Sølvsmykke kors

* Spa sett med leirmaske og mineralsåper

* Donasjon i mitt navn til å hjelpe en hund: gavekort

* Boks og kopp i julehund mønster

* Egge sett til 2 i børstet stål (2 eggeholdere, 2 skjeer og salt og pepperbøsse)

* Super undertøy

* Pc spillet Spore

* Pysj - bukse og kortermet t-skjorte

* Boks med 8 kattekort og konfulutter

* Boka 100% hverdags lydighet

* 2 Sengetøy( skogens dyr mønster) og laken

Odin fikk også endel:

* stor pose med griseører

* leketeppe ifra nina ottoson(fra oss 2 beinte)

* godbiter

* lys til å ha på halsbånd formet som ett bein

* stort bein

* halsbånd og matchendes turbånd

* refleksvest

:P:P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk 1900 kr. (sparer til speilrefleks :D har fortsatt en god del igjen å spare :D)

Chantie fikk faktisk mer gaver enn meg i år :D Av meg fikk hun 5 gaver (:blush:) Også fikk hun faktisk gave av 2 andre i familien også! (hadde aldri trodd det :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror aldri det har blitt så mange pakker under treet som i år men jeg tror det har litt med at jeg og typen har flyttet sammen og får begge fra stefamilier i tilegg.

Jeg fikk:

Food prosessor

Kari Traa joggebukse

Ekstern hardisk

Bergans allværsbukse

Toaster

To sett med ullundertøy

2 bøker av Jo Nesbø

Vinglass (ei venninne er veldig lei av å drikke vin fra kopper :D )

Tekopper

Objektiv 70-300

Sengetøy i flanell :D og et til sett med sengetøy.

Håndkle

Kjempefint smykke

Salatbolle

Gavekort

Flaxlodd

1300kr

Undertøy

Cappuchino kopper

Edit: Et fat, skål og bolle i samme mønster.

Hundene fikk:

2 Baller

Tyggebein

Godis

Tispetruse(mamma var litt lei av løpetiden til Mitra)

Shampo

Tannbørste og tannkrem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk:

- Penger

- Klær : 3 par truser fra La Senza Lingerie (vistnok veldig dyrt?) som mamma kjøpte i praha, tre gensere, en bukse, 5 par ullsokker (beste gaven i år :D )

- Veske med marilyn monroe på -kjøpt i praha

- gavekort kvadrat 200,-

- gavekort dyrebutikk på kvadrat 200,-

- håndkle ?!

jepp, that´s it :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk:

- Kul t-skjorte

- Gappay treningsvest

- Penger

- Dataspill

- Filmer

- Bøker

- Ekstern harddisk

- Headset

- Rattrekk :)

- Plast juletre til å ha i bil (harry)

- Rubik's World (Rubik's kube aktig jordklode)

- Nemikalender 2009 og Nemibok

- Ullsokker

- Strømpebukser

Jaily fikk:

- 5 tyggebein

- Andre tyggeting

- En rosa gris

- Skjerf med deadheads på :)

- Refleksbånd

- Godbiter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk:

-tre flasker vin

-Dilbert Jubileumsbok + annen Dilbertbok

-2 x Med Hund På Utstilling (bok), hvorav den ene skal byttes i Klikkertrening For Utstillingshunden

-lykt til sykkel

-fartsmåler til sykkel

-ullsokker (hjemmelagde)

-ulltøfler (tovede, hjemmelagde)

-gavekort på Bikbok

Jeg fikk stort sett ting jeg ønsket meg, så jeg er veldig fornøyd. Det funket jo faktisk å skrive ønskeliste, jo! :ahappy:

Jeg og typen fikk:

-Jamie Oliver gryte

-julekaffe og belgisk sjokolade

-kjøkkenklut m/stativ fra Eva Solo (byttet til Eva Solo glass)

-salatbestikk fra Afrika

-penger

-pynteting til å henge i vinduet

-en juleklokke i tre

Bikkjene fikk:

-hver sin leke

-hvert sitt griseøre

-hver sin vomstrimmel

-hvert sitt frysetørket margbein

-hvert sitt tyggebein

-hvert sitt BOT-dekken (kommer snart i posten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått utrolig mye fint, selv om jeg kanskje har slengt litt med leppa i Akkurat nå-tråden...

Jeg har fått varmedress (på høy tid at Emma ble eier av en slik), Ullmax-genser, flere par Ulvang-sokker, Lune muckboots (kommer i januar, da damen var utsolgt), votter og skjerf jeg vurderer å bytte fordi jeg allerede har mye av det, hodelykt (så kanskje jeg ser alle de jeg tror skal overfalle meg i mørket...), hands free (så jeg kan skravle avgårde litt tid når jeg skal en svipptur til Danmark eller Stockholm på utstilling. Men så sa "svigerfar" at den var forbudt, så jeg må sjekke litt og eventuelt bytte til noe lovlig, for jeg er en veldig pliktoppfyllende og lovlydig Emma), fineste langlina, to bøker om avl og oppdrett, og penger som nok går til diverse kurs.

Av ikke-hunderelaterte ting ble det en CD av Benedicte Adrian, bygdeboka, godteri og konfekt, to vesker, en parfyme jeg dessverre ikke liker, gavekort på et kjøpesenter, gavekort på penger som svigerfar sa skulle gå til ferietur (fikk sammen med sambo), diverse julepynt (får aldri nok!), en juleduk og noe kjøkkenutstyr.

Så jeg fikk det meste på ønskelista, og enda litt til. Må nå bare tenke ut noe fornuftig å bruke gavekortet på, da jeg fikk streng beskjed om at det ikke skulle gå til mat. Jeg skulle gjerne hatt turkart over Oslomarka, så om noen vet om noe bra er det bareå rope ut tips.

X'en fikk også mange gaver - ei dyne til å ha i bilburet, 12 griseører, diverse godbiter og bein, og noen leker - blant annet en frisbee, etter inspirasjon fra alle de kule bildene til Siri. Også en håndfull bittesmå pipedyr, som jeg skal bruke i sportrening. Og verdens kuleste ball:

Jula_HST074b.jpg

Og det kan jeg si selv om hun fikk den fra oss - det er en grunn til at vi kjøpte den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Jeg fikk masse fint..

1500kr

bok om sopp

bok om fugler

bok om hage

rar roman

ullsokker

ullvotter

sengeteppe

DVD sesong boks "dexter" (skikkelig bra, vet noen om det finnes en sesong 2?)

DVD dobbel film

håndklær og kluter

En uke i Toscana sammen med familien og gubben

Innrammet akvarell

En kasse Berendsen eplemost

kosedress i fleece (som desverre var for liten, jeg er ikke str small lengre)

Porselenfat med pingviner på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått utrolig mye fint, selv om jeg kanskje har slengt litt med leppa i Akkurat nå-tråden...

Jeg har fått varmedress (på høy tid at Emma ble eier av en slik), Ullmax-genser, flere par Ulvang-sokker, Lune muckboots (kommer i januar, da damen var utsolgt), votter og skjerf jeg vurderer å bytte fordi jeg allerede har mye av det, hodelykt (så kanskje jeg ser alle de jeg tror skal overfalle meg i mørket...), hands free (så jeg kan skravle avgårde litt tid når jeg skal en svipptur til Danmark eller Stockholm på utstilling. Men så sa "svigerfar" at den var forbudt, så jeg må sjekke litt og eventuelt bytte til noe lovlig, for jeg er en veldig pliktoppfyllende og lovlydig Emma), fineste langlina, to bøker om avl og oppdrett, og penger som nok går til diverse kurs.

Av ikke-hunderelaterte ting ble det en CD av Benedicte Adrian, bygdeboka, godteri og konfekt, to vesker, en parfyme jeg dessverre ikke liker, gavekort på et kjøpesenter, gavekort på penger som svigerfar sa skulle gå til ferietur (fikk sammen med sambo), diverse julepynt (får aldri nok!), en juleduk og noe kjøkkenutstyr.

Så jeg fikk det meste på ønskelista, og enda litt til. Må nå bare tenke ut noe fornuftig å bruke gavekortet på, da jeg fikk streng beskjed om at det ikke skulle gå til mat. Jeg skulle gjerne hatt turkart over Oslomarka, så om noen vet om noe bra er det bareå rope ut tips.

X'en fikk også mange gaver - ei dyne til å ha i bilburet, 12 griseører, diverse godbiter og bein, og noen leker - blant annet en frisbee, etter inspirasjon fra alle de kule bildene til Siri. Også en håndfull bittesmå pipedyr, som jeg skal bruke i sportrening. Og verdens kuleste ball:

*klippe bilde*

Og det kan jeg si selv om hun fikk den fra oss - det er en grunn til at vi kjøpte den!

Ikke for å være så veldig slem altså, men du vet at når du går med hodelykt så er du veeeldig enkel å oppdage i mørket, i forhold til de som ikke går med hodelykt (les: overfallsfolka)..? :ahappy: Du blir jo ikke akkurat skjult av mørket, for å si det sånn, men det blir de. Får håpe X'en gjør jobben sin og ser stor og skummel ut, sånn at ingen tør å overfalle deg, evt så har jeg hørt at IPO er en fin sport å bedrive for bernertisper (eller var det for eiere som er litt mørkredd?)! :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være så veldig slem altså, men du vet at når du går med hodelykt så er du veeeldig enkel å oppdage i mørket, i forhold til de som ikke går med hodelykt (les: overfallsfolka)..? :) Du blir jo ikke akkurat skjult av mørket, for å si det sånn, men det blir de. Får håpe X'en gjør jobben sin og ser stor og skummel ut, sånn at ingen tør å overfalle deg, evt så har jeg hørt at IPO er en fin sport å bedrive for bernertisper (eller var det for eiere som er litt mørkredd?)! :)

Phuck, det har jeg overhode ikke tenkt på!

Og med den ballen i kjeften vil hun vel ikke virke direkte truende heller...

Kanskje jeg bør ta med et lydopptak av knurrende hund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phuck, det har jeg overhode ikke tenkt på!

Og med den ballen i kjeften vil hun vel ikke virke direkte truende heller...

Kanskje jeg bør ta med et lydopptak av knurrende hund?

Gjør det! Garantert det lureste du kan gjøre akkurat nå altså.. ;)

Sånn apropos; forrige hunden lagde en lyd når han var glad, og det hørtes ut som knurring for de som ikke kjente han. Jeg lærte han å lage denne lyden på kommando (er du sexy? og: koselyd!), men skulle vel ha funnet en annen kommando også, som fx "angrip!" :) Husker vi stod og ventet på at heisen skulle komme opp fra kjelleren i blokken vi bodde, vi var på vei inn fra tur en mørk kveld. Han var glad og fornøyd, og lagde lyden sin, og siden det var veldig lydt kunne den høres helt ned i kjelleren. Lydene som kom fra kjelleren var skummel - masse romstering; kanskje var det noen som holdt på å rydde unna et lik?? Men jeg følte meg veldig trygg med skumle svarte hunden min som "knurret", så selv om jeg kanskje måtte ta heisen opp med en skummel mann med lik i kjelleren, trodde jeg det skulle gå bra.. (Vi bodde i et så-som-så strøk på den tiden.) Etterhvert kom heisen endelig opp til oss, og i den var det slett ingen skummel mann, men en gammel dame med krykke! Puh, tenkte jeg, nå trenger jeg ikke knurre-hunden min. :rolleyes: Men han "knurret" likevel til damen, veldig glad for å få ta heisen med henne. Det var jo ikke så kult, tenkte jeg, for som sagt så hørtes han nok skummel ut for de som ikke visste hva lyden betydde, og jeg likte ikke at han skremte fremmede snille folk med lyden sin. Men gamle, forsvarsløse damen bare smilte bredt og sa "neimmen, er det søte lille bissevovvsen som har vært ute på tur i kveld?" :) Luften gikk litt ut av meg, og jeg ble med ett litt redd for at denne "knurringen" ikke ville være til stor hjelp dersom jeg møtte en skummel overfallsmann.. <_< Men man kan jo alltids håpe at skikkelig knurrelyd på bånd vil gjøre susen?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...