Gå til innhold
Hundesonen.no

Kita og Nanti

armagnac

Recommended Posts

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar
Herlige bilder! Morsomt med slikt treff da :lol:

Ja, blei mye bra bilder=) de storkosa seg=) morsomt å se fler GD'er sammen fritt :)

Gratulere med nok et fint utstillings resultat!Fine bilder og fine hjemmeside også :)

Takk takk ;) stolt av lillemor som er SÅÅÅ tolmodig i ringen med meg :lol: Morro at du er innom hjemmesiden;) må gjerne skrive i gjesteboka også :) mer bilder og oppdatteringer vil komme gjevnlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har Kita og jeg vært med på hundetreff til Lionshytta :) vi blei 5 hunder i dag og alle storkosa seg:)

Bilder fra i dag blei det jo noen av:)

Man får ikke mer morro enn man lager selv sier Kita :blink: her matchende med selen, synes dere ikke??

Kitamedpappentilgrillen18okt09.jpg

Kitaplionshytta18oktober09.jpg

Kitaskervedlionshytta18oktober09.jpg

Så et bilde fra turen i skogen i går :thumbs:

Kitaiskogen17oktober09.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha;) Beste bilde det med Yakita som kommer med engangsgrill greia;) Plutselig har hun funnet seg en leke liksom :aww::)

Ja ikke sant:P ingen som ville være med å leike, så da måtte ho fikse no selv :)

fine bilder og kul sele! :)

Det er julius K9 sele=) knallfornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

på onsdagen var Kita, Ailo, søstersen og jeg på ringtrening i Rygge, med Steinar Balken :) Det var morro og vi skal dit til onsdag også=)

Kom fram til at det lønte seg å holde opp øra på Kita, siden hode var det siste som kom på en hund og det viste dommeren;)

så da får vi gjøre det på Letohallen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på onsdagen var Kita, Ailo, søstersen og jeg på ringtrening i Rygge, med Steinar Balken :icon_redface: Det var morro og vi skal dit til onsdag også=)

Kom fram til at det lønte seg å holde opp øra på Kita, siden hode var det siste som kom på en hund og det viste dommeren;)

så da får vi gjøre det på Letohallen :whistle:

Var det mange der på onsdag? Jeg var der for et par uker siden, men da var det nesten ingen der så har ikke vært der på en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm skal vi se :icon_redface: var Kita, Ailo, en rottis, en puddel og diverse små, blant annet en chiuahua (eller hvordan det skrives) så vi var nok rundt 10 + +

får ta en tur til onsdagen du også :whistle:

Det er på bygdetunet fortsatt? Vi var ganske mange i sommer, tidlig på høsten. Var vel 30++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Det er på bygdetunet fortsatt? Vi var ganske mange i sommer, tidlig på høsten. Var vel 30++

jøss sååå mange :hug: ja er rett ved kirka der fortsatt=)

Endelig hjemme og pakket ut fra en fin helg rundt utstillingshallen :icon_redface: Kita var superflink i ringe! fikk HP på lørdag og blei 4BTK med CK i dag :P Endelig hadde frøkna litt driv;) måtte bare gire ho opp litt skikkelig først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte bare jeg skulle slenge ut kritikkene fra helgens utstilling :)

Søndag: Tik av bra størrelse og modell. Meget feminint hode med bra parallellitet.

Velansatte ører. Altfor lyse øyne. Bra toplinje- Velutviklet brystkorg og brystdybde. Lenden OK. Vakker farge. Velpresentert (10,5mnd)

Plassering: 1kval, 1konk, 4BTK og CK

Lørdag: 10,5mnd. Søt ung dame. Hode preges av utvikling, ønsker mer dybde i snutepartiet. Kunne hatt mer elegant hals, fin manke, noe avfallende kryss. Passende beinstamme. Normalt vinklet. For alder velutviklet kropp. Beveger seg ennå noe løst.

Trivelig temp. Velvist.

Plassering: 1kval, 1konk og HP=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kita hosta fælt i går, fikk påvist kennelhoste i dag, men er alt mye bedre :innocent: snakket med dyrlegen i stallen også, sa at unge, friske hunder som er vaksinerte får en mild type. Kan bli så fort friske igjen som på to dager:)

Leika en del i dag, uten at ho begynte å hoste :whistle: i gårkveld kunne ho ikke reise seg uten å hoste/brekke seg :)

Så må jeg si at jeg endelig har fått samboeren til mamma til å prøve v&h på sin golden, Marco :P så får vi se om det hjelper på all flassen og røytingen=) Marco var i hvertfall overbegesitret :wub: går og sjekker matskåla og sleiker og titter litt til hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Er oppdretter useriøs som holder sånne ting hemmelige?
    • Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...