Thuva Skrevet 21. Desember 2008 Rapporter Skrevet 21. Desember 2008 Jeg har utplassering i uke 3. Og har enda ikke funnet noe som tar imot utplassering. Så jeg lurte på om dere kanskje vet om en plass som tar imot utplassering. Jeg skal utplasseres ett sted som har noe med dyr å gjøre. Helst i Sør-Trøndelag
Wanderlust Skrevet 21. Desember 2008 Rapporter Skrevet 21. Desember 2008 Jeg har utplassering i uke 3. Og har enda ikke funnet noe som tar imot utplassering. Så jeg lurte på om dere kanskje vet om en plass som tar imot utplassering. Jeg skal utplasseres ett sted som har noe med dyr å gjøre Kanskje fortelle hvor i landet, og hva slags sted du tenker på.
HHC Skrevet 21. Desember 2008 Rapporter Skrevet 21. Desember 2008 Har du spurt hos veterinærer, kenneler eller dyrebutikker i området? Kanskje fint sted å begynne
Kristiin Skrevet 21. Desember 2008 Rapporter Skrevet 21. Desember 2008 når vi hadde jobb-uke, jobba jeg på tr.heim dyrehospital! Utrolig hyggelig sted!
Benedicte Skrevet 21. Desember 2008 Rapporter Skrevet 21. Desember 2008 Hva med hundepatruljen i politiet, eller forsvaret (om de har det i Trøndelag )?
ToneS Skrevet 22. Desember 2008 Rapporter Skrevet 22. Desember 2008 Hundepatruljen i forsvaret er bare i Oslo, hvis jeg ikke husker helt feil..
Tapper Skrevet 23. Desember 2008 Rapporter Skrevet 23. Desember 2008 Siden mange har nevnt så mange steder med hund, så kan man jo også kanskje nevne rideskole eller noe slikt. Vet jo ikke om du er interessert i heste da, men Andre idèer kan være frivillig på dyreomplassering, FOD-gård eller noe, være på utplassering med hunde- el. hestemassør, hovslager, slakter (det har jo med dyr å gjøre;) ), eggefarm... Sånn Men jeg hadde valgt dyrlege, høres mest interessant ut.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar