Gå til innhold
Hundesonen.no

Kabokas Miss Saigon & Rådeskogen's First inspiration


Wanderlust
 Share

Recommended Posts

  • Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lenge siden jeg har oppdatert her nå, men i dag fyller Bocca 6 år. Så her kommer noen nyere bilder: Hun vet å kose seg: Noen litt nyere av ChillI:

Gratulerer så mye både med dagen og opprykket. Hun har ikke blitt så flink uten en veldig flink fører Når dere får fellesdekken i boks så kommer dere til å nå langt.

Så utrolig flink hun er! Den farten og motivasjonen gjennom hele programmet! Misunnelig!

Oi, vokst MYE siden jeg så henne hvertfall :D Hint om at vi bør ha en playdate snart kanskje? :D

Hehe, ja det er nok ikke umulig det. Jeg legger ikke merke til sånt så godt ;)

Playdate sier vi vel ikke nei til. Bare vi finner en dag det passer for begge da.

Så fine de er. Er forelsket i Bocca jeg men den andre pelsdotten er jo rimelig sjarmerende også :D

Bocca kan lånes bort som dynevarmer om dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det er nok ikke umulig det. Jeg legger ikke merke til sånt så godt :D

Playdate sier vi vel ikke nei til. Bare vi finner en dag det passer for begge da.

Tja.. Jeg har tid i morgen (men da slutter jeg seint) onsdag og torsdag, for jeg skal ikke noe før fredag (bort i helga). Slutter 15.00 og 14.30 på onsdag og torsdag :D Har ikke msn for tiden, men vi kan sikkert ta det på PM så slipper vi herping av tråden din :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å høre :) Får håpe hun blir en pen liten frøken (det bli hun i mine øyne uansett). Selvom hun har verdens lengste hale nå, og store elefantører :D

Du ... ørene kunne vært verre. :) Det er jo litt ører på morsiden. :) Syns ikke det ser ut som hun har så fryktelig store ører på bildene da. Så hun vokser nok fint inn i dem. Bare synd med de sorte hårene i pelsen, for ellers så ser hun slettes ikke så verst ut. Pen frøken ja. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ... ørene kunne vært verre. :) Det er jo litt ører på morsiden. :D Syns ikke det ser ut som hun har så fryktelig store ører på bildene da. Så hun vokser nok fint inn i dem. Bare synd med de sorte hårene i pelsen, for ellers så ser hun slettes ikke så verst ut. Pen frøken ja. :)

hehe, ja det er litt ører der ja. Hun har litt sorte hår på haletippen og midt på halen, men det blir bare mindre og mindre, så en får bare se. Men er ikke akkurat min utstillingshund dette her, så for meg gjør det ikke kjempe mye. Hun er jo ganske mørk også generelt.

Du har verdens søteste valp... just sayin' :)

Takk :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Så nydelig tollertuppe da! Og den Boccatingen var også søt, hun ser så snill ut :D

Har typen din egen hjemmeside med bilder av den hollenderen på? *snikforelsket i hollender*

Nei han har nok ikke det. Men jeg kommer nok til å legge ut bilder på siden min når jeg får tatt noen bilder :P (han har ikke noe kamera).

Noe må jeg jo gjøre for å låne domenet hans :) Kan prøve å få tatt noen bilder i helga :P

Så nydelige dem er Monica :D

Helen (venninnen min) er så forelsket i Bocca men jeg tror nok hun hadde falt for det nye sjarmdyret også :P

Virket som hun likte Bocca ja. Og det erjo forståelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...