SaraS Skrevet 11. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2008 Seansen er godt planlagt og vi har kjøpt nisseluer til både Pippin og Symra. I dag var den o store julekortfotodagen! Spenningen var stor da jeg tok fram nisseluene og litt hundesnafs! Og så satte vi i gang! Først var det bare å se etter om lua var passe, før jeg skulle ta bildene på rett location (sofaen med hvitt teppe over) SNAPP! MIN! (rett location i det minste...) Denne får du ALDRI! Fint triks. Putte på Symra sin lue mens han nekter å slippe sin egen. Ødelagt sin egen OG tatt Symra sin...phu..dette var slitsomt! Surra den ødelagte lua på hodet til Pippin, mens han river og sliter i Symra sin... ALDRI MER! Flere med mindre velykkede julekortfotoseanser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 11. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2008 SNAPP! Dette skal jeg sende til Pippins oppdretter, så kan hun selv få se hvordan han er! <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 11. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2008 SNAPP! Denne får du ALDRI! Fint triks. Putte på Symra sin lue mens han nekter å slippe sin egen. Haha, typisk Wheaten. "Jeg har bestemt meg og kommer jaggu meg ikke til å gi meg!" * Tenke på Tassen som hater å stå på stellebordet. Sitting er da mye koseligere! * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 11. Desember 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2008 Haha, typisk Wheaten. "Jeg har bestemt meg og kommer jaggu meg ikke til å gi meg!" * Tenke på Tassen som hater å stå på stellebordet. Sitting er da mye koseligere! * Typisk wheaten ja! Eller kanskje litt typisk terrier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 11. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2008 Flere med mindre velykkede julekortfotoseanser? åh jada.... jeg døøør på meg.. MÅ vi dette? Hvis blikk kunne drepe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 11. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2008 Hvis blikk kunne drepe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 12. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2008 God jul liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 12. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2008 God jul liksom Haha, herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 14. Desember 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2008 HA HA Blondie er søt da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar