ebmille Skrevet 8. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2008 Jeg heter Emilie og er 14år. Jeg bor på Vestre Toten, og trives her. Selv har jeg ikke hund, men familien vurderer å skaffe valp til sommeren, så da er det bare å glede seg Jeg driver med kaniner på fritiden, og har før drevet med hest. I kaninstallen her hjemme (som er en gammel dokkestue) står det 7 kaniner hvorav 3 (og en halv, deler den med søskenbarnet mitt) er mine. Dette var alt jeg hadde å si for denne gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mixmaster Skrevet 8. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2008 Velkommen til Doggis! Håper du kommer til og trives her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tapper Skrevet 8. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2008 Velkommen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mary Skrevet 8. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2008 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 9. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2008 Velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar