Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny her :)

MarorA

Recommended Posts

Skrevet

Hei MarorA her :lol:

Mor til 2 jenter 1,5 år og 3 år. Har en kattepus på ni , et lite akvarie med noen fisker,og en samboer.Også bor vi i Trondheim da . På lørdag kommer vårt nye familiemedlem,en liten valp :D Denne tispa er blanding mellom Labrador og Berner senen,en ganske så fin familiehund mix har jeg blitt fortalt . Hun skal hete Luna :P

Nå skal jeg gjøre meg litt kjent her inne,legger nok ut bilder av hunden etterhvert

Skrevet
Hei MarorA her :lol:

Mor til 2 jenter 1,5 år og 3 år. Har en kattepus på ni , et lite akvarie med noen fisker,og en samboer.Også bor vi i Trondheim da . På lørdag kommer vårt nye familiemedlem,en liten valp :D Denne tispa er blanding mellom Labrador og Berner senen,en ganske så fin familiehund mix har jeg blitt fortalt . Hun skal hete Luna :P

Nå skal jeg gjøre meg litt kjent her inne,legger nok ut bilder av hunden etterhvert

Har du samboeren din oppi akvariet? :P

Neida, jeg beklager, jeg er understimulert siden jeg er syk. Velkommen hit til forumet, håper du vil trives!

Bilder av hunden settes alltid pris på!

Skrevet

Sambo oppi akvariet ja , han som ikke tør stikke fingeren oppi engang (slørhaler) :lol:

Har kun fått et bilde,men det er veldig dårlig... Sett et annet bilde i annonsen,men tror ikke det er den hunden vi skal ha. Men etter neste helg,har jeg da nok av bilder å vise frem *hihi*

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...