Ville Skrevet 3. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2008 Hei! jeg heter Mille og er en Golden Retriever på 11 uker, jeg er født 15. september og bor i vestfold... jeg har allerede lært meg å sitte, på plass og nå øver vi på ligg...jeg hadde en gang en store søster som het Raja, men hun har jeg aldri møtt selv men bare hørt mange som prater om henne..(.Hun var også en golden retriever) I januar begynner jeg på valpekurs og både jeg og mor gleder oss til det.. Under ligger det noen bilder av meg, er jeg ikke søt???..... Min første snø-opplevelse Her er det tatt et bilde som skal brukes til julekort, jeg ville ikke ha nisselua på hodet, så det ble i munnen i steden..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 3. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2008 Nhåå så kjempesøøt! Spesielt det øverste bildet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 3. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2008 Åååh, flere bilder!! Hun var bare dødsherlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 3. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2008 Søta! Hvor er hun fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinL Skrevet 4. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2008 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ville Skrevet 4. Desember 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2008 Søta! Hvor er hun fra? Hun er fra Begora... Ser du har Golden også hvor er din fra?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 4. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2008 Ser du har Golden også hvor er din fra?? Kjøkkenoppdretter. Ingen kennelnavn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ville Skrevet 5. Desember 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2008 Tusen takk alle sammen.. "Klengenavnet" hennes er Trollmor også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar ll Skrevet 12. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2008 Så hærlig den var ! Hadde en golden fra vervik kennel, en ekte isbjørn jeg måtte avlive for ca. ett år siden.. Veldig trist Valpen din likner i grunn ganske mye på han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 12. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2008 Aaw, kjempe, kjempe, kjempesøt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tapper Skrevet 12. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2008 Skjønn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ville Skrevet 9. Januar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2009 Nå kan dere tro jeg har blitt større...Nå er jeg blitt 3,5 mnd og veier 17 kg. Legger ved noen søte romjuls bilder jeg tok på hytta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 10. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2009 Så nydelig. Virkelig søt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 10. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2009 Vil se mere bilder av pene jenta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2009 Kjempesøt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 11. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2009 Hun hadde kjempefint hode! Ikke sånn bredt massivt hode, men veldig feminint og søtt hode Nydelig jente! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 11. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2009 Så søt hun er ! Sikkelig herlig utrykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar