Gå til innhold
Hundesonen.no

Er dette en dum spøk?

Benedicte

Recommended Posts

Oh my

Er nok ikke tull tror jeg, dessverre.

SMSwinner har ikke kjøpt hunden på forhånd. Når konkurransen er over vil vinneren bli invitert til og møte representanter fra SMSwinner og representanter fra en kennel. Kennelen vil avgjøre om vinneren er egnet til å eie en hund. Hvis vinneren blir funnet upassende som hundeeier vil vinneren istedet få penger som kompensasjon.

SMSwinner har ikke kjøpt hunden på forhånd. Når konkurransen er over vil vinneren bli invitert til og møte representanter fra SMSwinner og representanter fra en kennel. Kennelen vil avgjøre om vinneren er egnet til å eie en hund. Hvis vinneren blir funnet upassende som hundeeier vil vinneren istedet få penger som kompensasjon.

Oh my gad! herregud

Besvar alle spørsmålene korrekt og raskere enn alle andre, og pelsballen er din!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

konkurransen ser ut til å være fjernet??

Fant den ikke jeg heller, men fikk jo forklaring litt lenger ned her...

Uansett; om de ukritisk deler ut hunder er det jo kritikkverdig. Jeg synes forøvrig at det ble feil å sammenligne dette med Pennyklubben, rett og slett fordi de bruker mye tid på seleksjon av eventuelle eiere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Fant den ikke jeg heller, men fikk jo forklaring litt lenger ned her...

Uansett; om de ukritisk deler ut hunder er det jo kritikkverdig. Jeg synes forøvrig at det ble feil å sammenligne dette med Pennyklubben, rett og slett fordi de bruker mye tid på seleksjon av eventuelle eiere.

Synes også det blir litt feil å sammenligne... Fordeom PK kanskje ikke er så smarte med å dele ut hest, er de nøye i kontakt med kandidatene. Uansett er det bare de som vil, som melder seg på. Og da må foreldrene underskrive. Det blir vel det samme som å kjøpe en hest, bare at det er mindre sjanse for å få? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...