Com Skrevet 29. November 2008 Rapporter Share Skrevet 29. November 2008 Er på jakt etter den nye Hurtta Pro Y-selen, men finner ingen nettbutikker som selger den utenom hundeutstyr.no. Men de er utsolgt i den fargen/str jeg skal ha. Er det noen som vet om noen andre nettbutikker som har selen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 30. November 2008 Rapporter Share Skrevet 30. November 2008 Syns jeg så hurtta produkter på Hund og hobby.... Kanskje de har det der...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Com Skrevet 30. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. November 2008 Syns jeg så hurtta produkter på Hund og hobby.... Kanskje de har det der...? Takk for tipset Dessverre hadde de kun hurtta dekken der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eføya Skrevet 30. November 2008 Rapporter Share Skrevet 30. November 2008 Hundeutstyr.no får inn selene i midten av desember. (Det er importøren til Norge som er utsolgt.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 9. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2009 Bare heiser denne jeg, for lurer på det samme, hundeutstyr.no har ikke str. 100 inne, og det er det jeg skal ha. Er denne jeg vil ha http://www.hundeutstyr.no/hurtta-sele-p-422.html Noen som vet om nettbutikker som fører hurtta, google er ikke min venn i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane&Kaiza Skrevet 9. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2009 Den selen som du som skreiv det siste innlegget her, hadde jeg og tenkt å kjøpe! Virket kjempebra, har de den på lager nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 9. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2009 Ja de har på lager, men ikke strls 100 og over...:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Com Skrevet 10. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2009 Bare heiser denne jeg, for lurer på det samme, hundeutstyr.no har ikke str. 100 inne, og det er det jeg skal ha. Er denne jeg vil ha http://www.hundeutstyr.no/hurtta-sele-p-422.html Noen som vet om nettbutikker som fører hurtta, google er ikke min venn i dag. Har enda ikke funnet noen andre nettbutikker i Norge som fører hurtta, men i sverige er det mange. For eksempel har Fyrbent både y-selen og den selen du er på jakt etter. Har ikke bestille der i fra selv så vet ikke hvor bra butikken er.. Flere forhandlere/nettbutikker finnes på http://www.hurttacollection.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aryia Skrevet 21. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2009 Har ikke Canis tatt inn Hurtta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maretingen Skrevet 24. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2009 Canis har selene. Må forøvrig nevne at jeg kjøpte en til min Heeler for et par mnd. siden og er kjempeførnøyd med den. Sitter som et skudd. Har nå vasket den tre ganger og refleksene er fortsatt like bra (ikke dårlig, de fleste andre jeg har prøvd har man kunnet se tydelig forskjell på refleksene etter bare to vask). Ser heller ikke noen merkbar slitasje på den, selv om den blir brukt på hver eneste tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nettemoren Skrevet 24. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2009 hundeshop.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Com Skrevet 26. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2009 Har ikke Canis tatt inn Hurtta? Joda både Canis og mange andre nettbutikker selger Hurtta selen nå, men da jeg laget tråden i november var det kun hundeutstyr.no i norge som solgte den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar