Gå til innhold
Hundesonen.no

Spesielt triks for time hos Are Thoresen?

Papillon

Recommended Posts

Hei!

Til dere som bruker han, vet dere hvordan jeg får tak i Are Thoresen og får bestilt time? :(

Ringte en gang i august/september og fikk da beskjed om å ringe tilbake om en stund, da kallenderen hans var så full. Ringte tilbake i oktober, men da fikk vi beskjed om å ringe tilbake etter nyttår. Samme grunn, kalenderen var full.

Men altså. Jeg tror at hunden min har vondt i kroppen og da vil jeg jo få sjekket henne skikkelig! Og jeg kan ikke vente så lenge med å få sjekket det, det er jo ganske forstålig. Og det er ikke så utrolig mange som bruker han at han ikke kan reservere timer. Det er jeg ganske så sikker på. Så, jeg ringte igjen i arbeidstiden på mandag (kun mandag mellom et vist klokkeslett det er telefontid hos han). Ringte 3 ganger, men bare telefonsvar.

Har lest at værtfal en doggisbruker har vært hos han mellom de gangene jeg har ringt, da kalenderen var full, så jeg har et spørsmål: Hvordan får dere time hos mannen? :icon_redface: Er det noen hemmelige triks, eller hva? :P

Det er ikke ment som å "henge ut" mannen, men jeg bare lurer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke om det er meg du hinter til, men jeg er i hvert fall en av de som har fått time hos han etter det tidspunktet....

Måten vi kom inn i systemet hans, var å henge med på timen til ei venninne. Og i og med at hunden min trengte behandling, så fikk vi flere timer. Han har full kalender ja, og behanlder hunder bare en gang i uka etter hva jeg har forstått. Så om du kjenner noen som skal til han, og du kan få hengt med på den timen, så anbefaler jeg det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å få kontakt med en av de som har studert hos han?

Vi bruker en på hest/hund i stallen som heter Ole Kristian (vet ikke etternavnet) som har gått i lære til Are Thoresen. Han er kjempeflink, og kommer å behandler hester med jevne mellomrom til oss.

Jeg kan skaffe tlf nr til han hvis du er intr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...