kafo84 Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Hei Nå har jeg nettopp en profil her. Og synes det er riktig å presentere meg. Dette virker som et veldig interessant hundeforum. Jeg er førstegangshundeeier, så jeg har mye og lære. Valpen min er en svart mellompuddel født 1.juni'08. Han er nå straks 6 måneder. Jeg er ganske sikker på at jeg har vært heldig med mitt rasevalg for jeg synes han er helt fantastisk Og at han passer perfekt til det jeg har lyst å drive med. Håper å få svar på noen av mine spørsmål her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Velkommen Kjempefin hund, har sans for pudler jeg. Jeg er også førstegangseier, og har lært uendelig mye her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Velkommen til forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 1. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2008 Hei og velkommen hit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar