Gå til innhold
Hundesonen.no

One.com


Luis

Recommended Posts

Jeg har one.com, brukt det på min egen side, og to andre bestillingsider. Har aldri vært noe tull med det, billig og bra, og jeg er kjempefornøyd. Trenger jo bare et sted å laste opp tingene til jeg da, lager alt i andre programmer, synes det er bedre enn å bruke det som følger med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt one i 4-5 år nå og er kjempe fornøyd :x

Kan jeg spørre dere som bruker andre programmer, hvilke programmer dere bruker? Har prøvd meg litt frem i DW.. men skjønner ikke 1/8 av det engang :x

Brukte tidligere Frontpage og Go live, men har nå gått over til Dreamweaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett innlegg som inneholdt piratsnakk er slettet. Minner om Retningslinjenes første punkt:

§1.1

Det er ikke under noen omstendigheter lov å poste innlegg som strider mot Norges lover. Du står selv personlig ansvarlig for alt du skriver. Alle innlegg som informerer om, eller kan lede til lovbrudd, slettes.

Dette innlegget er OT og skal ikke kommenteres, reaksjoner på moderering tas på PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker igjen til alle dere som har gitt meg svar :-)

Men sitter nå igjen med noen spørsmål som jeg håper noen kan svare på, gjerne på PM hvis de har lyst.

På alle hjemmesidelagere jeg har vært innom, kunne man gå inn å se på hvordan det var. Se hvilke maler de har og hvilke bakgrunner som finnes. Ofte kan man også få laget seg en prøveside.

Men går ikke dette ann hos One.com ?? føler jeg må kjøpe meg inn før jeg får sett om de har maler og bakgrunner som jeg liker, eller har jeg bare oversett hvor jeg kommer meg inn å titter først før jeg bestemmer meg ???

Er det laget slik at man kan bruke ulike farger på de forskjellige sidene man har ???? Dette er ganske viktig for meg, fordi jeg blir fort lei, og liker å skifte iallefall forsiden ofte.

Vurderte freewebs lenge, helt til jeg opdaget at når jeg laget en mal/farge på en side, ble ALLE sidene mine likens. Da ble det helt uaktuellt.

Hvor mange maler-bakgrunner er det å velge mellom på one.com ??

Det var over 60 på freewebs, helt ypperlig for meg , men jeg orker ikke at alle sidene er likens til enhver tid.

Håper noen kan svare meg på disse spørsmål :-)

På forhånd tusen takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) svarer her jeg, siden det gjør det litt lettere med bilder o.l :D

one.com har 35 maler, men det hender det kommer nye maler liksom.

men jeg liker egentlig ikke de malene så godt... :P da må jeg liksom endre mye på dem..

Og det jeg har erfart da, er at det ikke er "barebare" å skifte mal, har jeg rett? eller er det jeg som bare har gjort det på en veldig tungvindt måte? :P

Har du da planer om å bruke det programmet som følger med domene + webhotel, eller har du annet program også? (beklager hvis du har sagt dette tidligere i tråden, da er det bar ejeg som ikke har fått det med meg :P)

Her er de forskjellige malene:

halloween.jpg

jul.jpg

nyttr.jpg

pske.jpg

bryllup.jpg

valentine.jpg

trdlstnettverk.jpg

vinogdruer.jpg

rekeroghvitlker.jpg

Det som er dumt med noen av malene er at det ikke går ann å bytte "hovedbilde".. om du skjønner hva jeg mener..

Jeg deler opp postene litt, så det ikke blir så mange bilder i hver post.. holder på å laste opp resten i photbucket nå.. så resten skal komme snart :P eller... det tar jo litt tid da.. siden bildene er såppas store... men, de skal komme så fort de er ferdig opplastet! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...