Gå til innhold
Hundesonen.no

Roya på kurs - agility!

Nowisclee

Recommended Posts

Skrevet

Dette er Raya, den andre tispa som var med på trening i dag(hun og Roya liker hverandre IKKE..)

Raya1.jpg

Her er Roya!

Roya3.jpg

Roya på vei inn i tunnelen!

Roya4.jpg

Roya midt på vippa:

Roya8.jpg

Shivas, eneste hannhunden som var der i dag:

Shivas11.jpg

Shivas er ikke redd for tunnelen lenger!

Shivas5.jpg

Roya går gjennom pølsa uten problemer!

Agilitytrening221108057.jpg

Raya: Hvor ble du av, mor?

Agilitytrening221108060.jpg

Kan tro vi hadde det gøy i dag! :whistle: Gleder meg bare til våren til vi skal være med på kombinert agility-/sporkurs! :(

Skrevet

Mhm, var SUPERgøy, og jeg er så utrolig glad for at Roya ikke bare liker det, men tar det lett også, for agility var jo noe av det jeg ville holde på med når jeg skaffa meg hund! :whistle:

Skrevet

Her er flere bilder! :P

Roya6.jpg

Roya9.jpg

Roya7.jpg

Roya2.jpg

Flinkeste hunden i verden ass, vi tok to hele runder etter å ha prøvd oss på hvert enkelt hinder hver for seg, og kombinert litt forskjellig og sånn, og på andre runden gikk jeg og Roya på 1.54. :whistle: Selv om vi tok det pent og rolig. Så må si jeg er veldig fornøyd! Dvs trekombinasjonen med hinder, så det lengdehinderet, tunnelen, mønet, bommen, dekket, vippa, pølsa, slalom, tunnelen andre veien, lengde og trekombinasjon. :(

Det var kjempemorro, og det gikk kjempebra, og det var så gøy å se at Roya virkelig storkoste seg og faktisk klarte å forholde seg rolig og fin, og ikke minst morro å se at de andre også klarte det bra! ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...