Gå til innhold
Hundesonen.no

Bildekalender/album

Kristiin

Recommended Posts

Skrevet

noen som har tenkt å bestille det til jul(egave) ?

Noen som har bestilt det alerede? Kom med gode tips om hvor det er fint og bestille fra. kvalitet/pris spiller selvsakt på liten rolle også.

Legger til noen eks;

Japan foto - 139,- valgfri utseende.

Her

fotoknutsen (litt dyrt)

her

fant linken til tilbudet på japan photo

vistaprint = kjøpe evt. flere

japan photo = kjøpe en med kvalitet ..

Skrevet

Jeg skal bestille på dooa.no. Der er det ikke med sine egne bilder, men man støtter jo en god sak (Dyrebeskyttelsen Oslo og Akershus) :icon_confused: Vedder på at bildene er fine uansett! Tror det skal være med katter og kaniner.

De selger også musematter :icon_redface:

• 1 month later...
Skrevet

Hei!

Jeg bestilte kalender på visatprint.no. Jeg er kjempe fornøyd. Man kan bestemme det meste av farger, temaer og utseende selv. Jeg bestilte også 10 julekort med eget bilde med konvolutter. kalender og julekort med frakt kom til sammen på 149 kr =) Supert tilbud!

Jeg anbefaler visatprint =)

• 4 weeks later...
Skrevet
Hei!

Jeg bestilte kalender på visatprint.no. Jeg er kjempe fornøyd. Man kan bestemme det meste av farger, temaer og utseende selv. Jeg bestilte også 10 julekort med eget bilde med konvolutter. kalender og julekort med frakt kom til sammen på 149 kr =) Supert tilbud!

Jeg anbefaler visatprint =)

har også bestilt en kalender fra visatprint:) har ikke fått den ennå, men den så fin ut:D

det var gratis, betalte bare frakt på 100 kr

Skrevet

Hos oss har vi ofte laget kalendere i julegave til folk, vi! Bruker mal for kalender i MS Excel eller Word og legger inn bilder selv. Noen år har vi lagt til små ordtak eller sitat om hunder (er alltid hundekalender vi lager) som passer til bildet. Et par år brukte vi tomme cd-cover som kalender stativ, i år laget vi bare to A4 ark med et halvt år pr side og lagde hull til oppheng i toppen.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...