Gå til innhold
Hundesonen.no

Bildekalender/album

Kristiin

Recommended Posts

noen som har tenkt å bestille det til jul(egave) ?

Noen som har bestilt det alerede? Kom med gode tips om hvor det er fint og bestille fra. kvalitet/pris spiller selvsakt på liten rolle også.

Legger til noen eks;

Japan foto - 139,- valgfri utseende.

Her

fotoknutsen (litt dyrt)

her

fant linken til tilbudet på japan photo

vistaprint = kjøpe evt. flere

japan photo = kjøpe en med kvalitet ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bestille på dooa.no. Der er det ikke med sine egne bilder, men man støtter jo en god sak (Dyrebeskyttelsen Oslo og Akershus) :icon_confused: Vedder på at bildene er fine uansett! Tror det skal være med katter og kaniner.

De selger også musematter :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Hei!

Jeg bestilte kalender på visatprint.no. Jeg er kjempe fornøyd. Man kan bestemme det meste av farger, temaer og utseende selv. Jeg bestilte også 10 julekort med eget bilde med konvolutter. kalender og julekort med frakt kom til sammen på 149 kr =) Supert tilbud!

Jeg anbefaler visatprint =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Hei!

Jeg bestilte kalender på visatprint.no. Jeg er kjempe fornøyd. Man kan bestemme det meste av farger, temaer og utseende selv. Jeg bestilte også 10 julekort med eget bilde med konvolutter. kalender og julekort med frakt kom til sammen på 149 kr =) Supert tilbud!

Jeg anbefaler visatprint =)

har også bestilt en kalender fra visatprint:) har ikke fått den ennå, men den så fin ut:D

det var gratis, betalte bare frakt på 100 kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss har vi ofte laget kalendere i julegave til folk, vi! Bruker mal for kalender i MS Excel eller Word og legger inn bilder selv. Noen år har vi lagt til små ordtak eller sitat om hunder (er alltid hundekalender vi lager) som passer til bildet. Et par år brukte vi tomme cd-cover som kalender stativ, i år laget vi bare to A4 ark med et halvt år pr side og lagde hull til oppheng i toppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...