Fluffy Skrevet 6. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2005 Hjemmeværende mot til 3 unger. 1 jente og 2 gutter. Er selv så godt som 26 år.Fyller år i nov. For tiden har eg 2 hunder en tibetansk spaniel og en dalmatiner. De er hannhunder begge to og tibben er 2 år nå og dalmetineren 3. Begge er omplasserings dyr. Dalmen hadde blitt litt mishandlet før eg fikk han men han har komt seg enormt på de 2 åra eg har hatt han.. Må jo også legge inn et par bilder også da. Balder. Og Fluffy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina Skrevet 6. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2005 Velkommen til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 6. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2005 Velkommen hit! men tror du må forminske bildene dine... max 530.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 6. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2005 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 6. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2005 Hei og velkommen! Bare spør om du lurer på noe PS: Som Ricco sa, så er maks størrelse i bredden på bilder på 520 pixler, så du må enten fjerne IMG-taggene eller forminske bildene. EDIT: Ser du har forminsket bildene, flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluffy Skrevet 6. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2005 Da er bildene blitt mindre hehe.. Var ikke klar over de var så store :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 6. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2005 Da er bildene blitt mindre hehe.. Var ikke klar over de var så store :oops: det går så bra så! Dette er en feil vi alle gjer trur eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Skrevet 6. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2005 Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 6. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2005 Velkommen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfi Skrevet 6. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2005 Hei på deg Røya mi! Jeg aner selvsagt aldri hvor store bildene mine er jeg... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 6. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2005 Dere kan jo sjekke det inne på "Min datamaskin" før dere legger dem ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfi Skrevet 6. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2005 Dere kan jo sjekke det inne på "Min datamaskin" før dere legger dem ut Nå skjønner jeg ikke hva du mener. Men så har jeg ikke peiling på data heller altså... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Monica Skrevet 6. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2005 Velkommen vennen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 6. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2005 Nå skjønner jeg ikke hva du mener. Men så har jeg ikke peiling på data heller altså... :oops: Du kan enten høyreklikke på bildet og sjekke egenskaper. Men hvis du har Windows XP, og sånn meny på inne i utforskeren (den som viser alle mappene dine og filer osv) så holder det om du bare trykker en gang på fila, så skal egenskapene komme opp til venstre der. Litt vanskelig å forklare, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 6. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2005 velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 6. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2005 Hei og velkommen Håper du vil trives her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 6. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2005 Velkommen hit til oss! Håper du vil trives Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_aussie_ Skrevet 6. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2005 Velkommen Fine hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 6. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2005 Velkommen Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 6. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2005 Velkommen hit! Så fine hunder du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 6. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2005 Velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluffy Skrevet 6. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2005 Tusen takk alle sammen! Har vært flere ganger innom dette forumet og sett men ikke solmlet meg til og melde meg inn hehe.. Og nå som eg er medlem kommer eg nok helt sikkert til og svare på en ting og to også hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 7. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2005 Velkommen skal dere være Herlige hunder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar