Gå til innhold
Hundesonen.no

Tv-serier


ToneS

Recommended Posts

Sex and the city

Desperate housewives

Gossip Girl

Ugly Betty

Friends

Joey

Veronica Mars

EDIT: Jeg liker også veldig godt CSI, men jeg blir så mørkredd, så på denne tiden av året blir det lite av det...

Dette er de jeg har sett alle episoder som har kommet ut av, favorittene må jeg nok si er SATC, Friends og Desperate housewives! Veldig forskjellige serier, men herlig på hver sin måte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar
jaktlykke: er det ikke veldig mye begravelser og død og slikt? :)

...Så en sånn boks med alle sesongene til Six Feet Under for 1600, er det mange sesonger?

Det handler om en familie som driver et begravelsesbyrå; og karakterene er utrolig fasinerende med alle sine særegenheter :) Døden er underordnet - her er det mange slags tabuer som blir tatt opp på en skikkelig måte. Det er 5 (eller var det 6?) sesonger. Du vil ikke angre på kjøpet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på Prison Break. På DVD vel og merke. Får jo aldri med meg noe på TV. Sett ut sesong tre, og synes den har tapt seg noe veldig, men har bestemt meg for å se den ut....

Ellers har jeg to sesongen av A-Team på DVD. Og V - The Original Miniserie (jeg har ikke helt sansen for TV-serien, liker filmene best, men måtte se den en gang til...). Skikkelig nostalgi fra man var liten. :)

Og første sesong av CSI Las Vegas og Miami...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på Prison Break. På DVD vel og merke. Får jo aldri med meg noe på TV. Sett ut sesong tre, og synes den har tapt seg noe veldig, men har bestemt meg for å se den ut...

Men PB tatt seg opp nå i sesong 4 syns jeg:)

Bortsett fra pb, ser jeg for det meste oth og lost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg ser egentlig ikke så mye på Tv lenger. Det eneste jeg MÅ ha med meg er Hotel Cæsar :wub:

Ellers så liker jeg Top Model USA (ikke den norske versjonen, for jeg orker ikke trynet på Vendela) Og så ser jeg CSI

Savner Bones og Criminal Minds (liker krim)

Nå er det jo håndball-EM så da blir det jo litt mer Tv-titting:)

På DVD har jeg:

Buffy

Angel

CSI (Las Vegas og Miami)

Sex and the city

Ghost Whisperer (hvorfor kommer ikke sesong 3 på dvd da???)

My name is Earl

Californication

Murder one

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk. Jeg skjønner at jeg er eldre enn dere :wub:

Jeg må se:

Grey`s Anatomy

Frustrerte Fruer

71 Grader Nord

So You Think You Can Dance

Dexter (sesong 3 er visst i fullt sving i statene -vil se - vil se - vil se!)

Dirty Sexy Money

True Blood

The Apprentice

Har ingen serier på DVD.

Den beste serien EVER er Six Feet Under.

Og jeg er eldre enn deg.. så her blir det liste ja. Nå har vi fått ny tidsregning her med en dekoder som kan ta opp programmer, så jeg ser frem til et rikere TV-liv.. (og TV/filmer er noe jeg virkelig virkelig liker altså..).

Ser på TV når jeg kan:

House

CSI, helst Las Vegas (har ikke fått sett så langt at Grissom og Warwick slutter.. spørs om jeg henger med videre da..) men CSI N.Y. har jeg vendt meg til. CSI Miami er blitt så stressende og grell, at den har jeg sluttet å se på.

Cold Case

Høøk, eller annen svensk krim

Rebus

Dalziel&Pascoe ( en av yndlingsseriene pga bøkene er så vanvittig morsomme, enda serien slets ikke følger bøkene..)

Frost (og festlige bøker, enda et eksempel på at TV-serien faktisk er mye dårligere enn bøkene, men man ser serien i et velvillig lys allikevel)

Ghost whisperer

Greys anatomi hvis jeg ikke har noe bedre å se på..

2 1/2 menn synes også jeg kjempegøy, men ser den kun sporadisk

Kongen av Queens innimellom

Friends har jeg sluttet å se, har jo sett den så mange ganger at jeg kan den omtrent utenat

Scrubs - absolut en av de beste komediene!

Numbers (morer meg over alt det "matematiske" sludderet, strør rundt seg med fancy metoder som i praksis slets ikke kan brukes slik det brukes i serien)

Bones - artig serie!

Criminal Minds - sluttet jo med en ordentlig cliffhanger!

NCIS

Og så den serien med marine-detektiver eller hva det var, et eller annet bokstavnavn på den også

uhm.. stoppet opp der ja.

På DVD har jeg eller låner av poden:

The Office

Statister

Heroes

Battlestar Galactica

Dexter

Forsøkte meg på The wire, men den fikk jeg aldri helt dreis på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imprignert! (jada, vet det er feil- men det er så myye mer morsomt!) Hvordan får dere tid til alt dette her? Jeg hadde en greie med Greys på tirsdagene og House på onsdagene. Men, jeg har ikke maktet å følge med hver eneste tirsdag/onsdag i det siste. Nå tenker jeg ikke på hvordan dere makter det med hundene osv. Men er det bare meg som må ta i bruk kveldene for å få ting til NESTEN å gå opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo NCIS som handler om marine-dedektiver jo...

Øh.. da mener jeg kanskje NSIS? Den der Special Victims unit.. heter noe bokstav-greier den også..

edit: forsøkte å quote Vala her.. får ikke til.. men jeg vil si:

Jeg blir litt pissed av sånne antydninger egentlig.. "dere har ikke noe liv for dere har tid å se på TV"-liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

edit: forsøkte å quote Vala her.. får ikke til.. men jeg vil si:

Jeg blir litt pissed av sånne antydninger egentlig.. "dere har ikke noe liv for dere har tid å se på TV"-liksom..

Fullstendig OT men:

Haha.. nei, da misforsto du meg fullstendig *flire* Poenget er, er jeg virkelig så urutinert og ustrukturert at jeg må bruke hele forbanna døgnet for å forsøke å hale meg selv i land på de tingene jeg må gjøre (hunder, barn, jobbing, eksamenslesing, "husarbeid", dugnad og komiteegjøremål). ELLER har jeg bare påtatt meg for mye?

For å være helt ærlig, så tror jeg at man har mer liv når en har mulighet til å få slappet av innimellom kastene enn hva jeg kjenner at jeg har nå. OG derfor så håpte jeg igrunnen at noen skulle si noe ala "da må du gjøre sånn og sånn og sånn". Jeg vil ha et mirakel mao *flire* Men for all del hvis det gleder deg, så kan vi late som om jeg disset "dere" - selv om det var mer meg selv det var rettet mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare to programmer jeg få med meg i løpet av dag/ uke og det er:

Grey's Anatomy

Hotel Cæsar

Men jeg ser mye på tv ellers også, og ser ofte på

Hjelpekorpset

The war at home

Friends

Scrubs (mendet går jo ikke lenger)

Ylvis møter veggen (det går jo heller ikke)

One three hill

Gossip girl

Dharma og Greg

Frustrerte Fruer(når det begynner igjen)

Serien over alle serier, som jeg har alle DVD-boksene til er

Smallville :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg ser hver uke er House.

(og prøver å få med meg berserk)

Ellers så ser jeg på the Simpsons, men det MÅ jeg ikke få med meg, ser det når jeg har tid. :lol:

Det er set samme med How I Met Your Mother og Just Shoot Me.

Ellers så ser jeg på en del anime-serier på internett/dvd, men vet ikke helt om det teller. :D

Heartbeat... :blush:

Ser det når jeg eg hjemme på lørdagen. :P

Jeg kan ikke TRO at Phil er død!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

En lite update:

Har på dvd:

Desperate Housewifes - alle sesongene utenom den siste

House - sesong 1 og 2 (3 er forhåndsbestilt)

Dexter - ses 1

Weeds - ses 1 og 2

Thats 70's Show - ses 1-4

Ally McBeal - ses 1-4 (ses 5 skal bestilles snarest)

Psych - ses 1

Heroes - ses 1 (ses 2 skal bestilles asap!)

Kommer også til å bestille 1. sesongen av Six feet under snart. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett hele sex in the city! hele shoe boxen liksom :yes:

Ellers så er jeg fan av Greys anatomy, CSI LA-NY,

Skal få fatt på alle sesongene av frustrerte fruer i påskeferien eller noe og grave meg ned..

ellers så elsker jeg NIP/TUCK!! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller dere med meg?? Er det INGEN som ser på 24?? :shocked: Hjelpe meg - det er jo verdens beste tv-serie! Jeg har aldri elsket noe på TV mer enn jeg elsker den serien... Kanskje pinlig å si det, men jeg har sett alle sesonger som er utgitt på dvd (6 stk) - alle minst tre ganger hver...! Jeg blir bare ikke lei!

Men jeg håpet jo på at helten, Jack Bauer, skulle dø i slutten av sesong 6 da, for jeg synes han er blitt mer enn en helt nå. Liksom litt udødelig (sånn der Mac Gyver - opplegg...) - og det er bare teit! MEN sesong 7 skuffer ikke, den er så langt fantastisk! Også alle de sexy skuespillerne gjennom sesongene... :D Og ikke minst tøffe våpen...

Engasjert, jeg? Jeg kan virkelig kunsten å leve meg inn i serier, og blir skikkelig lei meg når ting ikke går riktig vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en serie som jeg kjøpte for noen uker siden. - Grey's Anatomy Sesong 4.

Den gikk på TV2 for ikke lenge siden men begynte å se i slutten av sesongen, så fikk bare se ca. 3 episoder eller noe.

Det blir ikke mye tid til å se, men jeg er snart ferdig med hele sesongen.

Jeg følger med på Home and Away.

Og har nå sett litt på:

- Ugly Betty

- Top modell

- Merlin :D

Ja, hva mer, det er jo mer jeg følger med på. Er TV freak ! x)

- Kommer ikke på noe nå, men skal love deg at det er mere ! :D

Så nå på One Three Hill når det gikk (gleder meg til sesong 6 kommer!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig lite serier på tv, men av de jeg ser på dataen :huh: kan det nevnes:

- Dead like me

- Big bang theory

- How I met your mother

- Bones

- True blood

- The mentalist

- Kyle XY

- Merlin

- Reaper

- LA Ink

- The Simpsons

- Futurama

- Gilmore Girls

På DVD har jeg:

- CSI: Las Vegas

- Prison Break

- Buffy og Angel

- Tru Calling

Skulle jeg anbefalt noen ville det blitt:

- Merlin

- True blood

- Bones

- The Mentalist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det kan ikke være en brist i en tå eller noe sånt da? Små sår har jeg også oppdaget at de blir fryktelig utilpass av, selv om de nærmest er mikroskopiske. Min hund ble tilnærmet invalid når hun hadde et bittelite gnagsår mellom to tær, ville ikke legge vekt på den foten i det hele tatt 🙈
    • Jeg forstår hva du mener, og jeg kan sette meg inn i situasjonen din. Om det hadde vært en hunderase som ikke var tallrik; der foreldredyr og linjer bakover utmerket seg, f.eks ved å ha god mentalitet og fantastiske brukshundsegenskaper ville jeg kanskje kunne ha firet noe på krava. Men om det er en tallrik rase (som schæfer, rottweiler, belgisk fårehund, golden eller labrador) ville det måtte en god del overtalelse til for at jeg hadde takket meg til en hund med potensielle leddsjukdommer eller mentale brister.  Hunder er levende vesener og vi er selvfølgelig ikke garantert at de holder seg friske. Og det kan jo hende at du uansett ender opp med en hund med både HD og svak mentalitet for det jeg vet. Men hvorfor ta sjansen? Om det så skjer, kan du i minste trøste deg med at du gjorde det du kunne for å få en frisk hund, og at bare har hatt uflaks. 
    • Det er en vanskelig balanse. Jeg er godt i gang med å analysere alt han gjør for å unngå skader og slikt. Går han rart, virker han mer sliten enn normalt. Spiser han som han burde? Hvis han begynner å røyte mer enn vanlig, er det tegn på stress og at han har ondt, eller er det på grunn av årstidsskifte? Mange krisetanker etter hvert, ja 😪 Enn så lenge tror jeg at jeg trykte på alarmknappen unødvendig.. Sikkert ikke siste gangen, i og med at han ikke er noe ungdom lengre.  Tusen takk svar, setter pris på at dere setter av tid til å hjelpe meg ❤️ 
    • Det er skummelt med godt voksne hunder. Hva er filleting og hva er viktig å legge merke til, liksom. God bedring, håper dette bare var en filleting!
    • Takk for svar, @simira❤️ er veldig nøye på å ta på ulldekken når vi har vært på trening/tur og han skal i bilen. han ligger mjukt og varmt inne buret. skal se på back on track dekken. Har jo lest og hørt mye bra om disse dekkene gjennom årene.  6 tenner er en del, men merker at han er mye mer oppesen etter operasjonen. Han virker mye mer fornøyd med livet   Den gode nyheten nå er at jeg *kan* ha vært en smuuule hysterisk. Etter tannoperasjonen nå i april ser jeg etter tegn til vondter på ham, jeg er kjemperedd for å overse ett eller annet. som jeg gjorde med tennene.. Jeg mistenker at det "kun" er våteksem som har oppstått innimellom tredepotene 😅 Kan hende et eller annet har vært kilt innimellom der, som jeg ikke har sett. Jeg syntes det gir mening i og med at vi har gått i mye vått terreng, og at jeg ikke har vært spesielt flink til å tørke ham. Pluss, han er allergiker og får fort sår og eksem av tilsynelatende ingenting. Har begynt behandling og håper det fort går over 😊 Har en bulldog med utypisk smerteterskel for kan ikke skjønne at det lille greiene kan gjøre *så* vondt. Blir om eieren: Dramaqueen!! Tusen takk for gode ønsker ❤️  Enn så lenge puster jeg letta ut. Men, vil fortsatt begynne med tilskudd til leddene. Noen forslag? Hva skal jeg se etter i et godt tilskudd, eller er det bortkasta pæng? 🤷‍♂️
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...