Gå til innhold
Hundesonen.no

Tv-serier

ToneS

Recommended Posts

Jeg liker godt å se på tv-serier og følger med på litt forskjellig. Har også en del dvd-bokser med tv-serier.. :wub:

(Vet det høres ut som om jeg ikke gjør annet enn å se på tv nå altså, men det er ikke slik... :wub: )

Så da lurer jeg på hva du ser på?

Har du noen tv-serier på dvd?

Anbefaler eller anbefaler du ikke en tv-serie? Hvorfor?

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Hmm, dette må da være tråden for meg! :wub: Ser så mye på tv at det nesten er flaut å snakke om det, men pytt...

Av tv-serier ser jeg stort sett på alt, om det er hver bidige episode eller om det er en episode i måneden. De seriene jeg ser mest på er CSI, CSI:NY, LOST, Heroes... ser også en del komiserier som Spin City (da det gikk i hvert fall...), Big Bang Theory og The War at Home. I tillegg har jeg de siste tre månedene sett veldig mye på Futurama, og så syns jeg Family Guy (og American Dad) er morsomt, men ikke mange episoder om dagen.

Selv eier jeg CSI sesong 1-6 (pluss episodene Grave Danger 1 og 2 på egen dvd), CSI:NY sesong 1-2, LOST sesong 1-3, Heroes sesong 1 (del 1) og første sesong av serien Carnivàle (som jeg liker veldig godt, men siden jeg bare har sett tre og en halv episode ennå kan jeg vel ikke egentlig si om det er en bra serie eller ikke... kun sett den på dvd også, da den slutta å gå på tv lenge før jeg "oppdaget" den, og den gjorde det også så dårlig på tv at kun to sesonger ble laget... trist egentlig...).

Angående anbefalinger, så vet jeg egentlig ikke... Som halvnerdete ungdom syns jeg for eksempel Big Bang Theory er ustyrtelig morsomt, men er langt ifra sikkert at andre vil syns det. Begynner egentlig å bli veldig lei av LOST, følger egentlig med på den av ren stahet (jeg har teorier jeg vil se bekreftet/avkreftet, og syns nesten ikke at jeg om flere år kan si at serien er dårlig om jeg ikke ser resten, skjønner? :rolleyes:), og skal man se Heroes må man nesten henge seg med fra starten, siden det skjer en del også utenfor selve serien som er vesentlig for "plottet" (for eksempel en liten snutt tegneserie man kan laste ned på NBCs (tror jeg) nettsider en uke av gangen).

Har også prøvd å anbefale CSI flere ganger, men hver gang får jeg høre senere at de ikke likte den fordi de trodde serien skulle handle mer om mordmysteriene og mindre om etterforskernes privatliv...

Tv-hverdagen min hadde vært veldig trist uten CSI... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger med på:

* Army wives

* Bones

* Cold case

* Friday night lights

* Without a trace

* CSI New York

* Desperate housewives

* Gossip girl

* Dirty sexy money

* Life

* Wildfire

* Cesar Milan- Dog whisperer

* I gode og onde dager...hihi... :wub:

og sikkert noen flere som jeg ikke kommer på.

De fleste av disse seriene ser jeg på dataen.

Hvis jeg skal annbefale en serie så må det være Bones. Elsker den serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger med på House, Bones og CSI når det går nye episoder.

CSI NY, CSI Miami, The Simpsons, The Flight of the Conchords, Mythbusters, Air Crash Investigation, Scrubs, Family Guy, Little Britain, Anna Pihl og That 70s Show kan jeg lett bli sittende og se på hvis jeg tilfeldigvis zapper innom og ikke har noe annet jeg gidder/må gjøre.

På dvd har jeg alle sesongene av Friends, en sesong av Little Britain og en sesong av Creature Comforts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ser på tv:

House - selvfølgelig, siden det er det beste tv-showet noen gang.. :icon_redface:

Greys Anatomi - ikke den beste tv-serien, men må se på alikevel.

Afv.. :ahappy:

Ylvis møter veggen - når det gikk

Numbers - når jeg husker det

Har på dvd:

Desperate Housewifes - alle sesongene utenom den siste

House - sesong 1 og 2

Dexter - ses 1

Weeds - ses 1 og 2

Thats 70's Show - ses 1-4

Lånt på dvd:

Buffy the vampire slayer - alle ses er sett

Angel - alle sesongene er sett

Alias - nesten alle sesongene, mangler halve 4 og hele 5..

De jeg vil kjøpe/se:

Bones :icon_confused:

Heroes

Det er sikkert noe mer, men glemmer det hele tiden.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter, jeg er skuffa over at ingen av dere har nevt Sex og singelliv... :icon_redface:

Har flere ganger tenkt å se Sex og singelliv, men det har aldri blitt noe med meg.... :ahappy:

Men jeg har trodd at det er veldig sånn "jentete" , hvis du skjønner hva jeg mener... Er det det eller? :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en sånn person som laster ned TV-serier på nettet når de har kommet ut i USA. Så det blir en del serier som jeg ser når det passer seg... Liker ikke å måtte følge TV-tider.

Disse følger jeg med på:

- Grey's Anatomy (absolutt favoritt, har alle dvder som er sluppet i Norge)

- Bones

- House

- Dexter

- Heroes

- Lost (evigheter siden det kom nye episoder her, og ærlig talt begynner serien å bli dårlig)

- How I Met Your Mother (vil virkelig anbefale denne)

- Entourage

- Prison Break

- Everybody hates Chris

- Army Wives

- Desperate Housewives

- Smallville

- True Blood

Serier jeg har fulgt med på men som er slutt/kansellert nå:

- Sex and the city (selvsagt, en stor favoritt, har også dvd-boksen)

- Dead like me (genial serie, ble kansellert)

- Jericho (Genial serie, ble kansellert til tross for stor popularitet, antageligvis politisk at den ble kansellert)

- Moonlight (genial vampyrserie, kansellert etter en sesong)

- Friends (avsluttet)

- Seinfeld (også avsluttet)

Puh.. virker jeg som DEN TV-slaven nå? hehe.. Hadde nok aldri klart å følge med på alle disse om jeg ikke hadde lastet dem ned.

Av ting jeg ser fast på TV er det bare:

- Ylvis møter veggen

- Hjelpekorpset

- Torsdagsklubben

- Senkveld med Thomas og Harald

- Nytt på nytt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ser på tv:

House - selvfølgelig, siden det er det beste tv-showet noen gang.. :whistle:

Greys Anatomi - ikke den beste tv-serien, men må se på alikevel.

Afv.. :(

Ylvis møter veggen - når det gikk

Numbers - når jeg husker det

Har på dvd:

Desperate Housewifes - alle sesongene utenom den siste

House - sesong 1 og 2

Dexter - ses 1

Weeds - ses 1 og 2

Thats 70's Show - ses 1-4

Lånt på dvd:

Buffy the vampire slayer - alle ses er sett

Angel - alle sesongene er sett

Alias - nesten alle sesongene, mangler halve 4 og hele 5..

De jeg vil kjøpe/se:

Bones ;)

Heroes

Det er sikkert noe mer, men glemmer det hele tiden.... ;)

Glemte at jeg ser på:

Friends - når jeg har tid, på tv.

Og at jeg har på dvd:

Ally McBeal - ses 1-4

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da lurer jeg på hva du ser på?

Grey's (eneste jeg ser fast og SKAL ha med)

Hotel cæsar

CSI

Cold case

Whats about Brian(?)

Friends (har sett alle episodene på DVD tidligere)

(har en del jeg bare ser på om det ikke er noe annet å se på: 70's show, gode og onde dager, Samanta, kongen av queens, m.m)

Har du noen tv-serier på dvd?

Jeg har alle sesongene av The OC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De serien vi har selv er Medium, Sex and the City, Friends, One Tree Hill, Frustrerte Fruer, Two and a Half Men (morsomt synes jeg!), Prison Break, Calefornication og Heroes (ingen av de har jeg begynt å se enda), Ally McBeal og en til som jeg ikke husker. :whistle: På TV liker jeg å følge meg på Top Model når det går, Jakten på Kjæreligheten og andre reality-serier:P Er også glad i Criminal Minds, CSI, Numbers, NCIS osv. Somregel får jeg ikke fulgt med, fordi jeg jobber kveld, men jeg liker nå å se det nå og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett etpar TV-serier ja...

Pr nuh ser/følger jeg med på :

- Deadwood

- Terminator - The Sarah O'Connor Cronicle

- Heroes

- Top Gear

- CSI LV

- CSI NY

- CSI Miami

- Prison Break

- Star Wars - Clone Wars

- Bionic Woman ( Ble kanselert i den ***** streiken )

Elers har jeg sett det meste å ser det meste på marraton... :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk. Jeg skjønner at jeg er eldre enn dere :)

Jeg må se:

Grey`s Anatomy

Frustrerte Fruer

71 Grader Nord

So You Think You Can Dance

Dexter (sesong 3 er visst i fullt sving i statene -vil se - vil se - vil se!!)

Dirty Sexy Money

True Blood

The Apprentice

Har ingen serier på DVD.

Den beste serien EVER er Six Feet Under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mandag: wilde faier og big love

tirs: grays antomy

ons: brothers and sisters

tors: hellstrøm rydder opp

fre: ikke'no spess

lør: ylvis møter veggen :)

ser Cæsar hverdag også da :)

ses. boksene mine:

Heroes

Desperate housewaif 1 og 2

South park

my name is Earl :)

Prison break

tror det var alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte at jeg ser på:

Friends - når jeg har tid, på tv.

Og at jeg har på dvd:

Ally McBeal - ses 1-4

:)

Glemte også at jeg har

Psych sesong 1.. En genial serie, for de med dårlig humor.. :D

jaktlykke: er det ikke veldig mye begravelser og død og slikt? :)

(ikke at det er så farlig, jeg ser jo f.eks. Dexter... :) )

Så en sånn boks med alle sesongene til Six Feet Under for 1600, er det mange sesonger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...