Snute Skrevet 2. Desember 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Desember 2008 Joy er død, ble 11 uker og en dag.
Lola Pagola Skrevet 2. Desember 2008 Rapporter Skrevet 2. Desember 2008 Ånei?? Det var forferdelig trist å høre! Hva skjedde?
etov Skrevet 3. Desember 2008 Rapporter Skrevet 3. Desember 2008 ÅNEI!!Nå fikk eg helt vondt inni meg!Så trist!!
SiriEveline Skrevet 3. Desember 2008 Rapporter Skrevet 3. Desember 2008 Vet ikke hva jeg skal si engang. Ga meg til og med tårer i øynene (jeg gråter omtrent aldri..) men dette var fryktelig! Hva skjedde med den utrolig nydelig krabaten da? Det må være helt forferdelig!
Sju Skrevet 3. Desember 2008 Rapporter Skrevet 3. Desember 2008 Å nei! =( Herlighet, så trist! Hva skjedde?! Kan ikke engang forestille meg hvordan det kan være!
Ville Skrevet 3. Desember 2008 Rapporter Skrevet 3. Desember 2008 Hei! Nå ble jeg lei meg når " mamma " fortalte meg hvordan det gikk med Joy... Jeg er søsteren til Joy, Jeg var så heldig å fikk møte joy igjen på lørdagen...Gledet meg så til å kunne leke litt med han igjen. Ufattelig trist at jeg ikke kan få leke med deg igjen, men " mamman " min sier at store søstere min Raja vil passe på Joy i himmelen...Hun var den snilleste og tålmodigste hunden i verden, jeg fikk aldri hilst på henne selv, men har hørt mange som snakker om henne. Hilsen Mille og mamma...
Snute Skrevet 2. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Februar 2009 I dag har jeg hentet urnen til Joy, det føles så rart.... Men når han nå bare skulle bli 11 uker og 1 dag, er jeg i alle fall veldig glad for at jeg fikk lov til å bli kjent med ham - den utrolig gode, gode gutten.
Snute Skrevet 2. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Februar 2009 Husker ikke het hva diagnosen het jeg, men det ble beskrevet som svulst i leveren... Stakkar, stakkar gutten - han sluttet å spise og ville bare gå i ring - ulende, med senket hale og hode
laikamor Skrevet 2. Februar 2009 Rapporter Skrevet 2. Februar 2009 stakkar... det må jo være forferdelig :S
Snute Skrevet 2. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Februar 2009 Takk, takk - jeg savner ham så forferdelig
SaraS Skrevet 2. Februar 2009 Rapporter Skrevet 2. Februar 2009 Huff, det er det tristeste jeg har hørt på lenge Håper det går bra med deg! Sånt skal ikke skje og jeg føler med deg nå.
Lola Pagola Skrevet 2. Februar 2009 Rapporter Skrevet 2. Februar 2009 Det er så trist så trist... Skal du ha en til hund eller?
Tapper Skrevet 2. Februar 2009 Rapporter Skrevet 2. Februar 2009 Dette var veldig, veldig trist å høre! Jeg kondolerer så mye... Det er jo en stund siden du mistet han nå, har ikke sett tråden før nå, men jeg håper det går bra med deg
Gjest Skrevet 2. Februar 2009 Rapporter Skrevet 2. Februar 2009 Jeg så heller ikke dette før nå.. kondolerer så mye! Herligste lille valpen
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar