Synnikken Skrevet 17. November 2008 Rapporter Skrevet 17. November 2008 Heisann, Sitter her og skal lage stamtavle på nett til nye valpen. Men det er jo uforståelig.. Faren er blandt annet Ceský junior sampion (skjønner jo at dette er junior champ.. men fra hvor?) Klub vites mladýn Výborný Velmi nadejný Moren har også noe jeg ikke skjønner.. Klubový vítez Noen som kan hjelpe? eller vet om noe bra oversettingsprogram? (baaah, kunne ikke dette vært internasjonalt? )
Djervekvinnen Skrevet 17. November 2008 Rapporter Skrevet 17. November 2008 Høres ut som det er Tjekkisk juniorchampion. Resten høres også tjekkisk (eller der omkring) ut. Hva det betyr har jeg ingen anelse om desverre.
Synnikken Skrevet 17. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 17. November 2008 Hun er ifra Tjekkia.. Derfor jeg lurer
SFX Skrevet 17. November 2008 Rapporter Skrevet 17. November 2008 Er dette en valp du skal kjøpe fra Tsjekkia? I så fall kan du jo spørre oppdretter. Hadde trodd det var slikt folk dobbeltsjekket, det må jo ikke være tittel alt som står på stamtavla (jamfør at det på store raser står røntgenresultat, for eksempel). Vær obs på at mange land har titler som ikke godtas/registreres i Norge - for eksempel tsjekkisk juniorchampion og tsjekkisk klubbvinner/-champion.
Lola Pagola Skrevet 17. November 2008 Rapporter Skrevet 17. November 2008 Heisann, Sitter her og skal lage stamtavle på nett til nye valpen. Men det er jo uforståelig.. Faren er blandt annet Ceský junior sampion (skjønner jo at dette er junior champ.. men fra hvor?) Klub vites mladýn Výborný Velmi nadejný Moren har også noe jeg ikke skjønner.. Klubový vítez Noen som kan hjelpe? eller vet om noe bra oversettingsprogram? (baaah, kunne ikke dette vært internasjonalt? ) Výborný Velmi nadejný = Excellent Very promising altså ingen tittel. Klubový vítez = Club winner Ceský junior sampion = Czech Junior Champion, tjekkisk junior champion Klub vites mladýn aner ikke google translate hva betyr... men det har nok noe med club winner å gjøre.
Synnikken Skrevet 17. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 17. November 2008 Er dette en valp du skal kjøpe fra Tsjekkia? I så fall kan du jo spørre oppdretter. Hadde trodd det var slikt folk dobbeltsjekket, det må jo ikke være tittel alt som står på stamtavla (jamfør at det på store raser står røntgenresultat, for eksempel). Vær obs på at mange land har titler som ikke godtas/registreres i Norge - for eksempel tsjekkisk juniorchampion og tsjekkisk klubbvinner/-champion. Vi har henne allerede. Vi visste merittene før, men han hadde fått noen nye nå i valpetiden Å de stod på tjekkisk.. Så vi var litt usikker.. Takk for hjelp
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar