Gå til innhold
Hundesonen.no

Egg i signaturer!?


Silje

Recommended Posts

Hmmm, jeg har vel kun avlet på samme drager engang tror jeg.. Mener jeg å huske. Men jeg fikk opp alternativet om å bruke LuciferLynx andre gangen også. Men da parret jeg jo dattern hans, og syns det var litt grotesk ;)

Husker ikke hvor lenge det er siden, men du kan jo se når Arjana Lynx var født.

Hmm. *sjekke* Takk!

Kanskje jeg skal komme på besøk til deg 6 desember, hvis du vil? Nå er nemlig dyrekommunikasjonskurset avlyst, så nå har jeg hele den helgen å bruke som jeg vil. ;)

Edit: nå sjekket jeg, og da skal det jo være riktig da, da skal dragene mine kunne avle igjen i dag. Men neeeida. Møkkadrager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar
Edit: nå sjekket jeg, og da skal det jo være riktig da, da skal dragene mine kunne avle igjen i dag. Men neeeida. Møkkadrager.

Du har nok brukt dem opp.... ;)

Og ang besøk, spør meg igjen om ei uke :P Jeg vet aldri så langt før meg. Men burde vel ikke være umulig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roya og Modicata

*englefjese i masser og bauer og kanter* ;)

Også lurte jeg på, XO, hvordan du fikk tak i så mange babyer? Har du fryktelig rask internett eller noe sånt? Min bruker så lang tid på å oppdatere siden, at alt jeg vil ha, er tatt før jeg får opp bildene engang. :P

Ikke super kjapp internett forbindelse, men sånn normalt kjapp. Det var vel en kombinasjon mellom flaks og vilje tenker jeg... :P Det var mange drager som ble droppa akkurat da og jeg missa sikker 6 -8 stk også...men da jeg var på var det kanskje 10 - 12 drager på en halvtime...og da blir jo mulighetene litt større.

Klikka deg også...englefjes er jeg vist litt svak for ;)

Neei.. funket ikke.. papirdragen har vært voksen lenge..

:P;)

Det funka i alle fall såpass mye at jeg klikka deg en gang ekstra..ikke værst bare det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok brukt dem opp.... :P

Og ang besøk, spør meg igjen om ei uke :P Jeg vet aldri så langt før meg. Men burde vel ikke være umulig :P

Den er grei, gir et pip igjen da, hehe! :P

Ikke super kjapp internett forbindelse, men sånn normalt kjapp. Det var vel en kombinasjon mellom flaks og vilje tenker jeg... ;) Det var mange drager som ble droppa akkurat da og jeg missa sikker 6 -8 stk også...men da jeg var på var det kanskje 10 - 12 drager på en halvtime...og da blir jo mulighetene litt større.

Klikka deg også...englefjes er jeg vist litt svak for ;)

Hmm, ok. Jeg har klart å få tak i en dragebaby på den måten, men ingen spesielle egg(typ gullegg, sølvegg, papiregg, prikkeegg). Jeg klikka deg også, bare så det er sagt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, der var Lola Pagola voksen... men Jens August Anker-hansen har visst ekstremt dårlig sædkvalitet, så mislykket første parring...

Når kan man parre igjen?

Etter en uke, sånn ca nøyaktig på tidspuktet også. Jeg parret to av mine for andre gang, meen, ingen egg til meg, nei. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
    • PS: er det andre enn meg som går rundt å sjekker om det lukter tiss hele tiden???
    • Min har holdt seg stabil frem til nå.  Jeg har begynt å sove oppe, den sover nede i bingen. Tydligvis så sover jeg tungt, for idag etter 7 timer var hele buret og valpen fullt av tiss. Dette har ikke skjedd før... så hektisk morgen..  Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Prøve igjen og se om det var et uhell, eller bare sove 6 timer så ut...
    • Ikke lett å få til disse oppstillingsbildene av valp 😂 Men tenker jeg skal forsøke å få til 1 bilde i måneden.    Tempo 4 måneder gammel.  12 kg og 42 cm høy. 
    • Jeg ønsker at prisene på valpene sank betraktelig. Både på blandinger og rasehunder. Grunnen til det er at når man nå tjener så utrolig godt på hvert valpekull, så er jeg redd det bli mer rovdrift på tispene. Og mer useriøs oppdrett. Jeg vet om flere som sper på pensjonen ved å avle kull etter kull, år etter år (på flere tisper, men likevel). Han ene får opp til ca 50 valper pr. år, og sånn har han holdt på i mange mange år. Blir penger av det gitt... 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...