Gå til innhold
Hundesonen.no

Egg i signaturer!?

Silje

Recommended Posts

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Dragene dine er syke JeanetteH.

Jada, og det bryr jeg meg veldig lite om pga dem vokser vist opp alikavel :sleep:

Skrevet
*Leter etter sjeldne drager*

hehe, du også ja?? Men jeg dreit meg ut ved å gå på et ? egg jeg.. Og fikk et kjedelig grønt et. Så nå har jeg fullt med egg og må vente litt igjen.

Skrevet

Vi burde ta bort dragene fra signaturen når de har fått vinger, da klekker de veldig snart... og så blir de altfor store for signaturen :sleep:

Jeg har mine på dailydragonfix også og det virker :sleep:

Skrevet
Uuuhm. Åssen vet man om dragen er gutt eller jente? :sleep:

Det skal stå i teksten.. står det ikke har jeg skjønt det sånn at de ikke har avslørt det ennå.. :sleep:

Skrevet
Haha, må finne unisex-navn, da! :sleep:

du veit hvilket kjønn de er når de får vinger, men flyvende darger er født med vinger når de får vinger i steden for bein kan du se hvilket kjønn det er, vanndrager som de du har i signaturen endrer på halen sin...

Skrevet
du veit hvilket kjønn de er når de får vinger, men flyvende darger er født med vinger når de får vinger i steden for bein kan du se hvilket kjønn det er, vanndrager som de du har i signaturen endrer på halen sin...

Å Marens super nerde kunnskaper om eggene redder oss nok engang :sleep:

Skrevet
Yeah, da venter vi med navn :o

Jeg bare ga de navn jeg ! :sleep: Men ga de liksom ikke navn som "Prinsessa" da. Enn om det blir gutt liksom! :sleep:

Skrevet
Jeg bare ga de navn jeg ! :sleep: Men ga de liksom ikke navn som "Prinsessa" da. Enn om det blir gutt liksom! :o

Ene min heter jo admiral von schnider.. å det er en jente.. ogs har jeg en gutt som heter noe med prada i... :sleep:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...