Gå til innhold
Hundesonen.no

Egg i signaturer!?


Silje

Recommended Posts

Det spretter opp med egg i diverse signaturer her inne, hva ER detta da?

Her skal det klikkes forstår jeg, og eggene klekkes om det trykkes nok.... og sååååå!?

(og bare en liten hilsen fra sinte moderator Silje, husk å følge signaturreglene selv om dere pepprer signaturerne med eggerøre!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar
Det spretter opp med egg i diverse signaturer her inne, hva ER detta da?

Her skal det klikkes forstår jeg, og eggene klekkes om det trykkes nok.... og sååååå!?

(og bare en liten hilsen fra sinte moderator Silje, husk å følge signaturreglene selv om dere pepprer signaturerne med eggerøre!)

Åå nei! Ikke fjern noe før jeg har fått med meg hva dette er... Skjønner ikke helt hva du snakker om jeg.. døds nysgjerrig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Hva var disse signaturreglene igjen?

Og disse eggene... Aner ikke helt hva det er jeg, men de skal bli drager da er vel planen. Bare spent på hva som kommer ut av disse eggene jeg :ahappy: du må la de bli til de blir klekket da, så mistenker jeg at de forsvinner ganske fort allikevel jeg :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå nei! Ikke fjern noe før jeg har fått med meg hva dette er... Skjønner ikke helt hva du snakker om jeg.. døds nysgjerrig!

Det er egg overalt jo!! som tigger om å bli trykket på!

Og når man trykker står det tåredryppende ting som "om 5,07 dager dør dette egget om det ikke har klekket"!

Her blir man påtrykket dårlig samvittighet i tillegg, noe som gjør at jeg sitter å klikker på samtlige egg i ren sympati og empati!

Hersens egg.... fine farger har de og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egg overalt jo! som tigger om å bli trykket på!

Og når man trykker står det tåredryppende ting som "om 5,07 dager dør dette egget om det ikke har klekket"!

Her blir man påtrykket dårlig samvittighet i tillegg, noe som gjør at jeg sitter å klikker på samtlige egg i ren sympati og empati!

Hersens egg.... fine farger har de og...

*flîre*^tror du liker dem litt jeg :ahappy:

Jeg har litt lyst på, men da jeg så dette med antall dager til døden så ble jeg litt betenkt.. vil ikke ha på samvittigheten at jeg har drept en dragebaby liksom :ahappy:

Bare husk at det blir for mye om dere har både banner og egg!

*fnise*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig skjult misunnelse, Silje? :ahappy:

næææhei... har ikke lyst på de søte eggene med fine farger som pirrer nysgjerrigheten min, for HVA skuler seg inni der!? og jeg ser at dine har sprekker i, betyr det at babyen snart kommer ut!?

Kjenner jeg blir litt babysyk av detta i tillegg! oooooh det er så mange skjulte ting i detta her!

*trykke litt på MrsPowers egg sånn at de kanskje klekkes*

dyttdyttdytt.... ingenting skjer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen får man dissa eggene da? Fikk bare at siden var "error" nå jeg klikka på "get one".. Og det kommer jo ikke no drage noe sted som jeg kan få titte på??

Gidder ikke sitte å ruge i mangfoldige dager om det ikke blir en skikkelig duganes drage ut av det asså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(og bare en liten hilsen fra sinte moderator Silje, husk å følge signaturreglene selv om dere pepprer signaturerne med eggerøre!)

Står det noe om eggerøre i signaturreglene da ? :ahappy:

Åssen får man dissa eggene da? Fikk bare at siden var "error" nå jeg klikka på "get one".. Og det kommer jo ikke no drage noe sted som jeg kan få titte på??

Gidder ikke sitte å ruge i mangfoldige dager om det ikke blir en skikkelig duganes drage ut av det asså..

Hvis du trykker på egget i signaturen min med et symbol på og så trykker videre på navnet til faren til egget får du se en fin sølv drage .. Ellers er det bare å gå inn på siden på nytt hvis det ikke er flere egg igjen når du ser første gangen :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker at hele RP-forumet jeg er medlem av var proppa fult av slike egg for ca. 1/2 år siden.

Tror det er nærmere et år... :P

Kanskje en smule irriterende?

+1 :D

Altså, nå er sikkert jeg stokk dum.. Men åssen tjener folk penger på at vi SER på sida dems? Så lenge ingen klikker på bannere de har der inne?

Klart det er business. Dess mer trafikk dess flere sponsorer dess mer penger. De færreste gjør noe uten å få noe igjen for det. Så ja, alle bortsett fra brukerne tjener nok penger på dette. Men det er jo en grei nok sak det, jeg kritiserer ikke folk som er smarte. Når man i tillegg klarer å tjene penger på virtuelle egg så står det jo respekt av sånt. Skal ikke si så mye jeg. Jeg ga i min tid hampsterdance ganske mange hits. :icon_cry: Den gangen hampsterdance var hampsterdance da, nå er de jo blitt helt kommerse. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke si så mye jeg. Jeg ga i min tid hampsterdance ganske mange hits. :D Den gangen hampsterdance var hampsterdance da, nå er de jo blitt helt kommerse. :icon_cry:

Oooh hampsterdance, hadde helt glemt det. *Mimrer tilbake til da jeg satte startsidene på alle dataene på skolens datarom til det* Vi hadde klasserom rett ved siden av og lyden gikk rett in *mimrer litt til* x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Et oppstillingsbilde.  Tempo 3 måneder. 8,7 kg og 36 cm høy.   
    • Få hunder krever pelsstell mer enn 2-3 ganger i uken, spørsmålet er mengden klipping og børsting. Med kravene dere har ville jeg vurdert en voksen omplasseringshund, der dere vet litt mer hva dere får. En valp er mye jobb, både å lære inn renslighet, hverdagslydigheten og det å lære inn å være alene hjemme. Ingen hunder er født trent til å være alene, og det kan ta mye tid. Selv med en omplasseringshund må dere regne med å bruke noen uker på tilvenning til å være alene hjemme en hel arbeidsdag i nytt hjem. Med valp må dere regne med å være hjemme de første 4 ukene eller så, og videre ha mulighet for tilpasning, ha med valp på jobb, korte dager eller hjelp fra andre, for å gradvis tilvenne lange dager alene hjemme. Vår forrige hund kunne ikke være alene en arbeidsdag før han var 6 måneder. I tillegg til daglig tur må dere huske at hunden må også ut innimellom for å gjøre fra seg, morgen og kveld. Den skal fôres, stelles, oppdras, og selvfølgelig ha kos og kvalitetstid. Det går mye tid på å ha hund utenom de 1-2 timene med tur. De fleste hunder setter også pris på mental stimulering i form av søk, triksetrening eller lignende. Jeg tenker umiddelbart at en collie kunne passet dere, enten kort- eller langhår. De krever litt børsting, røyter en del, men er relativt enkle hunder som ikke krever veldig mye. Men jeg vil også forslå at dere låner/passer en hund en ukes tid eller to, for å se om dette er et liv dere kan tenke dere. Det er ofte koslig med tanken på å ha en hund til selskap, men få er klar over hvor mye tid og fokus det faktisk tar i hverdagen.    
    • Jeg og min samboer ønsker oss veldig en pelskledd venn i vårt selskap, vi har følt oss klare til å skaffe oss en hund det siste halvåret. Vi har noen ønskelige krav når det kommer til hundens personlighet og atferd, men vi syntes det er vanskelig å finne den mest perfekte rasen for oss. Blant de kravene vi har er: - lite bjeffing. Dette er en grunn ved at vi bor i leilighet og ikke vil være til sjenanse for de andre beboerene.  - ikke en alt for aktiv hund. Vi har ikke hatt vår egen hund før, og er bekymret for om vi får gitt nok fysisk stimuli for rasen. Vi vil rett og slett ha en hund vi ikke er bundet til å måtte gå mer enn 2 timer om dagen med, fordi vi er usikre på vårt eget energinivå i denne sammenhengen.  - ikke et krav om å være mye ute i hagen. Vi bor i borettslag uten egen hage, men vi har et fellesområde med hage som vi kan benytte.  - vi trenger en hund som kan være alene hjemme. Vi er begge i 100% stilling i jobb på dagtid og hunden må være hjemme i opptil 8 timer alene på hverdagene. (utenom jobb er vi stort sett alltid hjemme). Som personer er vi veldig avslappet og rolige og ser etter en selskapshund som kan bli vår venn i hverdagen. Vi er ikke spesielt aktive av oss nå, men vi håper vi kan bli det med en hund i hus. Vi tar gjerne hunden med oss hvis vi skal bort, for å være mest mulig med hunden. Vi er i en familiekjær familie som vi er mye sammen med og ønsker å ha med oss hunden på besøk. Vi har ikke barn nå men vi ønsker oss det i fremtiden.    vi bor i en leilighet på 70 kvadratmeter på et boligfelt utenfor sentrum, med muligheter for både bading og skogsturer med voffsen.  selvom utseende på hunden ikke skal bestemme hvilken rase man skal velge så har vi noen ønsker til utseende. Vi ønsker en hund med en god pels å kose med, men som ikke krever noe særlig mer en pelsstell mer enn 2-3 ganger i uken. Vi har mest lyst på en hund mellom 7-25 kilo +/- som kan trives i leilighet.   vi har lenge vært inne på tanken på en golden retriver, men er usikker med tanke på aktivitetsnivået og størrelsen.
    • Jeg har heller ikke lov å gjerde inne utenfor, så jeg har en hau kompostgrinder stående som jeg drar ut og bruker som gjerde når jeg vil. Funker gull og ikke noen som kan si noe på det. 😊 Dog er egen hage et must når jeg en gang flytter, firte på det kravet her fordi jeg fikk så mye annet jeg ville ha og jeg kan gjøre som jeg gjør nå med grindene. 
    • Foreslår som Simira, langline. Da jeg bodde i Trondheim hadde jeg heller inne inngjerdet hage. Den lydige hunden gikk løs, den ikke så lydige var i langline. Haha, nei, si det. Man blir vandt med det etterhvert. Men det er mange ganger hvor jeg teller etasjene for å motivere meg  I tillegg har jeg drømt om å på en eller annen måte kunne gå rett ut fra 4.etasje og ned på gress. Vi koser oss ekstra mye når vi er på hytten hvor vi kan ta to skritt fra soverommet, også er vi ute.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...