Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg er valpesjuuuk!

Mari

Recommended Posts

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar
Guest Gråtass
*nynne* Jeg vil ha en liten hund... :P

Hvor liten da??? Du er så kravstor Mari;" Nei jeg vil ikke ha sånn rase, nei det er feil farge, nei det er feil pels, nei den er for spinkel, den er for stor, den er for feit" Jeg ser ingen annen råd enn at du får flytte til uniten bløff og kjøpe kusina til Little Frank (om han har noen som ikke også er søster/bestemor/tante og mor i samma slengen) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Squid, 8 veckor och 4 dagar gammal, är bara underbar, så där kan jag inte hjälpa dig :P Hon sover mycket och är så trevlig och gullig när hon är vaken att man bara smälter. Vi får väl se vad jag säger om några veckor :P Du får nog skaffa dig en valp tror jag...

081112-1.jpg

For en nydelig hund... Får vel snart se henne på hjemmesiden din som jeg synes er veldig nyttig for min klikkertrening med Kira... hun er allerede blitt klikkerklok (litt ihvertfall) hun "danser" for meg (sitte, ligge, gi labb) Har også laget link til siden din på hjemmesiden til Kira... Bare gi en lyd om du vil jeg skal ta den vekk... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med å klistre på ørene på de bittesmå valpene... Teit skikk det der.

Du er så kravstor Mari;" Nei jeg vil ikke ha sånn rase, nei det er feil farge, nei det er feil pels, nei den er for spinkel, den er for stor, den er for feit"

Nehei? Kravstor?? Jeg vil bare ha en svart Schäfer på 10 kilo med pinnkort hår, akkurat nok kamplyst, overdrevent tolerant mot folk og dyr, og som kan gå løs døgnet rundt. Også skal hun kunne LP2 programmet ved 8 ukers alder. Hun skal også være ferdig kastrert. Hun skal i tillegg være så frisk at hun setter en helt ny standard for begrepet "frisk", dvs at alle andre som er i nærheten av henne blir også automatisk friske. Sånn Heroes-aktig. Hun skal ikke bry seg om fremmede, hverken hunder eller folk.

Hun skal se ca sånn ut, bare i svart.

2618125023_2a7dcce122.jpg

Jeg vil ha Jesus i hundeform. Det er da for pokker ikke for mye å be om! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle valper er herlige, men de er sannelig et ******* også! Og det må være helt greit å mene det. :P

Det verste er vel ikke virvelvindvalpene, det verste for meg er hvordan jeg selv blir.

1. Alle spørsmål blir relatert til hunder. Jeg er ille fra før, men når jeg får en valp i tillegg blir horisonten min snevret inn til et knappenålshode. "Hvordan går det?" "Joda, han sov ikke så verst i natt, var opp bare en gang. Avføringen hans er slett ikke så verst nå, så jeg må virkelig si at jeg hadde rett angående fòrbytte. Og du?"

2. Alle reagerer ulikt under press. Selv har jeg oppdaget at jeg får en lettere narkomanstemme (en litt nasal, presset stemme med desperasjon i kantene), tilløp til knekk i knærne og det hjelper heller ikke når jeg for slitenhetens skyld foretrekker litt for store klær som jeg bare kan drapere rundt meg. Dette skjer heldigvis kun i de periodene med valp hvor jeg i tillegg har i overkant arbeidspress. Jeg er så "heldig" at jeg jobber hjemmefra, så mens jeg fortvilt prøver å nå deadline kan jeg i tillegg oppdra valpen. *tasttast* løfte bort *tast* ikke gnag i den for pokker løfte bort *tasttast* menlangtinnisvartehelvjeghardavalpesikretdenneleil

igheten? *tast*

Men allikevel er det vemodig å se at han blir større. Menneskehjernen er programmert til å lure seg selv, det er åpenbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er vel ikke virvelvindvalpene, det verste for meg er hvordan jeg selv blir.

1. Alle spørsmål blir relatert til hunder. Jeg er ille fra før, men når jeg får en valp i tillegg blir horisonten min snevret inn til et knappenålshode. "Hvordan går det?" "Joda, han sov ikke så verst i natt, var opp bare en gang. Avføringen hans er slett ikke så verst nå, så jeg må virkelig si at jeg hadde rett angående fòrbytte. Og du?"

2. Alle reagerer ulikt under press. Selv har jeg oppdaget at jeg får en lettere narkomanstemme (en litt nasal, presset stemme med desperasjon i kantene), tilløp til knekk i knærne og det hjelper heller ikke når jeg for slitenhetens skyld foretrekker litt for store klær som jeg bare kan drapere rundt meg. Dette skjer heldigvis kun i de periodene med valp hvor jeg i tillegg har i overkant arbeidspress. Jeg er så "heldig" at jeg jobber hjemmefra, så mens jeg fortvilt prøver å nå deadline kan jeg i tillegg oppdra valpen. *tasttast* løfte bort *tast* ikke gnag i den for pokker løfte bort *tasttast* menlangtinnisvartehelvjeghardavalpesikretdenneleil

igheten? *tast*

Men allikevel er det vemodig å se at han blir større. Menneskehjernen er programmert til å lure seg selv, det er åpenbart.

:P :P

Fyh så jeg kjenner meg igjen i den siste der. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...