Blondiemamma Skrevet 10. November 2008 Rapporter Skrevet 10. November 2008 Noen som har lyst til å leke seg litt med bildet mitt? Kunne tenke meg å få skåret ut selve Blondie. Kanskje forstørre bikkja litt (om det er mulig? ) Gjerne få henne litt "klarere" og så hadde det vært morro å hatt en mørk/sterk farge i bakgrunn med en cert og bir sløyfe ved siden.. Noen som har lyst??
LindaM Skrevet 10. November 2008 Rapporter Skrevet 10. November 2008 Blondie er veldig utbrent her, så det er ikke så veldig lett å gjøre noe med bildet, men om man skal gjøre noe med det, så trenger man egentlig orginalfilen, for ellers så blir jo bildet veldig lite og uklart
Blondiemamma Skrevet 10. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 10. November 2008 Blondie er veldig utbrent her, så det er ikke så veldig lett å gjøre noe med bildet, men om man skal gjøre noe med det, så trenger man egentlig orginalfilen, for ellers så blir jo bildet veldig lite og uklart Jeg prøvde å legge opp det, men det var for stort til å legges opp?? Kanskje jeg bare skal bade bikkja og ta noen nye bedre bilder
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar