Tuttifrutti89 Skrevet 10. November 2008 Rapporter Share Skrevet 10. November 2008 Hei! Bor i tønsberg med min korthårede collie. Vil innmari gjerne ha en turkamerat i området? Noen som vil gå tur? Mvh Mariann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 10. November 2008 Rapporter Share Skrevet 10. November 2008 Jeg vil har sendt deg en pm:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 10. November 2008 Rapporter Share Skrevet 10. November 2008 Har selv korthåret Collie og går gjerne tur med deg de gangene jeg er i Tønsbergområdet, ca. annenhver helg og i ferier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shelti Tia Skrevet 27. November 2008 Rapporter Share Skrevet 27. November 2008 Hei, hvorfor ikke være med på disse hundetreffene de har på Greveskogen? Der samles alle som vil og kan to ganger i uka, går en runde i skogen på ca 1,5 time. Lar hundene fly løse og leke med hverandre. Det er søndager kl 13 og tirsdager kl 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti89 Skrevet 28. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Greveskogen høres bra ut:) Hmm, er det bare å komme dit liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Hundene går løse? Det er ikke sånn at de må være i bånd første gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Tror det bare er å slippe om man vil det.. så det er vel en sjanse å ta forsåvidt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoey Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Har også hørt at det bare er å slippe alle sammen og la de herje...! Har ei venninde som er med der..! Jeg har litt lyst til å bli med, men vet ikke helt om jeg tørr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Du kan jo bare ha henne i bånd første gangen og se hvordan du syns det er da Evt. se an de hundene som er der. Ikke alle er like greie med tynne whippeter, mens andre er kanskje kjempeflinke til å leke og snakke sammen. Har aldri vært på det treffet selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoey Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Du kan jo bare ha henne i bånd første gangen og se hvordan du syns det er da Evt. se an de hundene som er der. Ikke alle er like greie med tynne whippeter, mens andre er kanskje kjempeflinke til å leke og snakke sammen. Har aldri vært på det treffet selv. Jada, Det går ann, men synes liksom så synd på henne om hun må gå i bånd når alle de andre er løse.. Selv om det er for henes eget beste.. Og venninda mi sier det er rundt 20 hunder av ymse raser, så ser for meg at det fort kan ende med ett rift eller ti i lille whippet <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shelti Tia Skrevet 30. November 2008 Rapporter Share Skrevet 30. November 2008 Det er ikke noe å være redd for å møte opp på disse treffene. Mange hyggelige mennesker og dyr. Jeg hadde med Tia når ho var valp, trodde ho kom til å bli tråkka ned men alt går så mye bedre når de går tur sammen. Det er vel muligens båndtvang i den løypa men ingen har sagt noe. Vi tar de i bånd når det kommer folk. Det er noen som går med hundene i bånd også, fritt valg. Eneste er om hundene har løpetid, da er det best å ikke være med. Koselig med flere små hunder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanilje Skrevet 15. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2009 Er dette noe som foregår fremdeles? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 15. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2009 Ja, tirsdager klokken 18 og søndager klokken 13. Vi går begge dager så lenge ikke vi skal noe annet! Bare å bli med, man velger selv om man vil ha hunden sin løs eller i bånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanilje Skrevet 15. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2009 Så morro, det må vi prøver å få blitt med på! Bor på Eik så er jo rett borti her :-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-C. Skrevet 3. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2010 Er det fortsatt noen som vil gå turer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 3. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2010 Jeg blir gjerne med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 3. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2010 jeg og min bedre halvdel kan godt bli med. har en corgi valp og en litt sær border collie tid/sted ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 3. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2010 Jeg vil gjerne være med, med hvertfall tispa mi. Hanhunden er litt særere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-C. Skrevet 3. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2010 Drar på ferie hele uka, men etter det er vi bare hjemme. Hvilke dager passer og tider? Jeg er treg av meg og ikke veldig energisk, men viljen er der! Stiller nok opp med tispa først også ser jeg det an når jeg tar med hannen. Han er vilter og litt uhåndterlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 3. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2010 Jeg blir gjerne med og! Siden jeg er avhengi av kollektivtrafikk passer hverdager best for meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-C. Skrevet 4. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2010 Vet ikke hvilke dager som passerfor folk jeg, men går jo å ta det litt på sparket. iallfall for min del... Hater å ta avgjørelser, så om noen kan bestemme en dag så blir jeg veldig glad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 9. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2010 Jeg er også gjerne med på turer, signer opp med en gang det kommer forslag (hater å ta slike avgjørelser ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reefer Skrevet 10. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2010 Noen som er online i dag, nå, og er interessert i å finne på noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2010 så neida! ikke nok med at du ringer og maser på meg reefer:P neida. skal vi si.... 7 eller 8 et eller annet sted? jeg har ikke så mange gode forslag på tursted, eneste jeg går er golfbanen på borgheim som regel begge hundene vil gjerne være med, de er så slått ut av varmen at kveldinga passer best :> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2010 Okay, its decided! Halv åtte på Munkodden, Nøtterøy, da er iallefall jeg, reefer, og min bedre halvdel + 3 hunder der. stort gjorde, strand, vann og gressplen og muligheter for å sitte. Hundene kan løpe fri såvidt det ikke er noen andre der (skjeldent) du kan også kjøre ned og parkere på området. jeg bor rett ved så jeg går ned. Hvordan komme dit: sett gpsen til Munkholmveien 9 eller se her: http://kart.gulesider.no/m/py6eA Ring på 97106606 om du kjører deg vekk eller lurer på noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar