Synnikken Skrevet 9. November 2008 Rapporter Share Skrevet 9. November 2008 Heisann, lurer på om jeg skal kjøpe en slik utstillingsvogn til å bruke på hamar. (kun utstilling) Men lurer på om noen har erfaring med leveringstid? =) De vi har sett på er ifra en nettside som heter diggidog... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 9. November 2008 Rapporter Share Skrevet 9. November 2008 Jeg har bestilt fra Diggidog en del ganger, og har fått varene mine etter ca 2-5 dager. Noe har kommet i posten, og noe har blitt levert på døren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 9. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. November 2008 Har du bestilt store ting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 9. November 2008 Rapporter Share Skrevet 9. November 2008 Har du bestilt store ting? Det største jeg har bestilt er den største BiaBed'en (og den var SVÆR!), og den kom på døren etter noen få dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 9. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. November 2008 Lurer på om jeg skal bestille meg en slik til utstillingsbruk da.. de har jo 10 dager på seg minst.. men kan jo kanskje ringe å høre med de.. Vi Bor i Bergen da. Men vet ikke om dette har noe å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 9. November 2008 Rapporter Share Skrevet 9. November 2008 Bestilte stort fra dem som da skulle levers med det budfirmaet de bruker - husker ikke navnet i farta - tok over 14 dager før jeg fikk det, da jeg purra på det så visste ikke budfirmaet hvor bestillingen min var og greier. Avtalte levering ETTER klokka seks, pga. jobb, og jada, de dukker opp halv seks. Heldigvis var jeg hjemme tidligere enn planlagt. Bare min erfaring, selvsagt, men jeg bestiller ikke store ting som skal leveres med det budfirmaet igjen om det haster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 9. November 2008 Rapporter Share Skrevet 9. November 2008 Jeg må bare si at jeg så noe dritlurt på utstillingen i dag: en dame kom trillende med tre mindre bur plassert oppå hverandre, i skroget til en gammel barnevogn! Selve "sengen" til ungen var jo tatt ut, så bare bunnen; altså metallkurven nederst, var igjen, og der stod burene oppå hverandre. Billig - og greit nok hvis man har små hunder som ikke veier all verdens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 9. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. November 2008 Bestilte stort fra dem som da skulle levers med det budfirmaet de bruker - husker ikke navnet i farta - tok over 14 dager før jeg fikk det, da jeg purra på det så visste ikke budfirmaet hvor bestillingen min var og greier. Avtalte levering ETTER klokka seks, pga. jobb, og jada, de dukker opp halv seks. Heldigvis var jeg hjemme tidligere enn planlagt. Bare min erfaring, selvsagt, men jeg bestiller ikke store ting som skal leveres med det budfirmaet igjen om det haster. All erfaring mottas med stor takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ida:) Skrevet 9. November 2008 Rapporter Share Skrevet 9. November 2008 De har hatt brann i lokalene sine, så de er stengt inntil vidre. Så nå kan det nok ta en stund... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 9. November 2008 Rapporter Share Skrevet 9. November 2008 Jeg bestilte derfra en gang og det tok to måneder før jeg fikk det jeg skulle ha! Det siste jeg bestilte kom aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 9. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. November 2008 De har hatt brann i lokalene sine, så de er stengt inntil vidre. Så nå kan det nok ta en stund... Oida.. =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 9. November 2008 Rapporter Share Skrevet 9. November 2008 Jeg bestilte derfra en gang og det tok to måneder før jeg fikk det jeg skulle ha! Det siste jeg bestilte kom aldri. Jøss, da må enten jeg ha vært heldig eller du veldig uheldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ida:) Skrevet 9. November 2008 Rapporter Share Skrevet 9. November 2008 Oida.. =/ Butikken dems er 1 min unna meg, så går og håper *onde meg* at de skal selge ut varene på salg. Er vist "bare" røykskader.. Utrolig trist for de, og håper de får åpne snart igjen. Kjempe hyggelige folk, og vi trenger en hundebutikk her i bygda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 9. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. November 2008 Butikken dems er 1 min unna meg, så går og håper *onde meg* at de skal selge ut varene på salg. Er vist "bare" røykskader.. Utrolig trist for de, og håper de får åpne snart igjen. Kjempe hyggelige folk, og vi trenger en hundebutikk her i bygda.. Da må du kjøpe en sånn vogn til meg..xD sånn at jeg får noe å bruke på utstilling.. Muhahaha! *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ida:) Skrevet 9. November 2008 Rapporter Share Skrevet 9. November 2008 Da må du kjøpe en sånn vogn til meg..xD sånn at jeg får noe å bruke på utstilling.. Muhahaha! *ler* Det kan jeg veit du Var en turkis en som var utstilt der sist jeg var der.. Står vel bra til en svart mops det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 9. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. November 2008 Det kan jeg veit du Var en turkis en som var utstilt der sist jeg var der.. Står vel bra til en svart mops det? Yes.. Men jeg har jo tre fawne og.. hehe! Men Alt kler den (i dette tilfelle; De) smukke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar