StineG Skrevet 6. November 2008 Rapporter Share Skrevet 6. November 2008 Bare lurte på om det er noen som har noe erfaring med dachs og agility. Er bare på hobbybasis jeg har tenkt å drive på, men det virker gøy og utfordrende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fanny Skrevet 6. November 2008 Rapporter Share Skrevet 6. November 2008 Kolla här! www.allroundtax.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StineG Skrevet 8. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. November 2008 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StineG Skrevet 10. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. November 2008 Når er det tidligste man bør starte med hopp og slikt. Hun er 6 mnd nå, det er vel ikke for seint å begynne med agility nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 10. November 2008 Rapporter Share Skrevet 10. November 2008 Det er for tidlig!! Du må ikke finne på å begynne å hoppe med ham nå, og belaste en allerede utsatt rygg. På store raser er det vel best å vente til de er over året, og jeg vil tro at det er det beste for hunden din og, selv om den ikke er stor. Uansett, det er for tidlig nå, tuneller og sånn kan du jo begynne så smått med, men ikke hopp, bommer osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Pernille Skrevet 14. November 2008 Rapporter Share Skrevet 14. November 2008 En i Nordhordaland Hundeklubb går ag med sin Dachs. (Ser vi har gått på samme ungd. skole Tror eg...) Du får sjekke det ut engang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 14. November 2008 Rapporter Share Skrevet 14. November 2008 Det er Mocca det De er vel i klasse 2 nå, og på vei oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Pernille Skrevet 17. November 2008 Rapporter Share Skrevet 17. November 2008 Jepp! De er jo kjempeflinke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar