icebluelagoon Skrevet 5. November 2008 Rapporter Share Skrevet 5. November 2008 Hei hei! Jeg snakket nettopp med en venninne som endelig har tid til å få seg hund. Hun ønsker seg en blandingshund av mellomstørrelse (Labrador blir for stort, Jack Russel eller litt større blir nok ganske riktig størrelse). Hun ønsker å betale max 2000 kroner (ikke fordi hun er gjerrig, men fordi hun skal klare seg økonomisk ellers, må ha råd til fôr oa.). Hun ønsker seg helst en valp gjerne med helseattest og vaksiner i orden, men skjønner også hvis hun må betale dette selv. Noen som vet om noe? Hun har ikke funnet noe hos omplasseringen. Hva koster det å mikrochippe, alt av vaksiner og helseattest på en valp? Burde vite dette selv, men husker ærlig talt ikke prisene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BDD Girl Skrevet 5. November 2008 Rapporter Share Skrevet 5. November 2008 Avhenger veldig av hvilken vterinær man bruker, men min vet tar 650 kroner for vaskinering og chipping, da får jeg også med helseattest. Men ville regnet rundt 1000 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 5. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. November 2008 Avhenger veldig av hvilken vterinær man bruker, men min vet tar 650 kroner for vaskinering og chipping, da får jeg også med helseattest. Men ville regnet rundt 1000 kroner. Ok, tusen takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 5. November 2008 Rapporter Share Skrevet 5. November 2008 finn.no har endel annonser på blandingsvalper... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 5. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. November 2008 Ja, men jeg har ikke klart å finne noen som stemmer både i størrelse og pris dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda Kristin Skrevet 5. November 2008 Rapporter Share Skrevet 5. November 2008 Det er vanskelig det der. Mindre hunder er som regel dyrere, men sjekk ut www.blocket.se Kan finne mye rart der. Mvh Linda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 5. November 2008 Rapporter Share Skrevet 5. November 2008 Men tar hun "hva som helst", spiller det ingen rolle hva blandingen består av? Her er en cocker spanieltispe som settes ut på for da, mot 2 valpekull. Vet ikke om det kan være interresant, er hverken blanding eller valp da... http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar