Gå til innhold
Hundesonen.no

bannere

Kristiin

Recommended Posts

Skrevet

hei!

Noen som vill ha banner? jeg er ikke noe flink enda, ganske ny i gamet.

Vill gjerne ha noen å prøve meg på :icon_confused:

Lager også slik som jeg har i signaturen min.

dere må;

-skrive hvor stort det skal være

-skal det være bilder legg ut bilder/link til bilder.

-Si hva det skal stå/ikke stå.

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg vil gjerne ha :icon_confused:

Det skal stå Diesel. Kan også lage større banner til hjemmesiden min om du har lyst :whistle:

Bilder osv finner du på hjemmesiden min. Link i signatur.

Skrevet

takktakk :)

Jeg må nesten legge ut alle på hjemmesiden min, slik at jeg får byttet litt innimellom. Kjedelig å ha den samme hele tiden :)

• 2 months later...
Skrevet
hei!

Noen som vill ha banner? jeg er ikke noe flink enda, ganske ny i gamet.

Vill gjerne ha noen å prøve meg på :lol:

Lager også slik som jeg har i signaturen min.

dere må;

-skrive hvor stort det skal være

-skal det være bilder legg ut bilder/link til bilder.

-Si hva det skal stå/ikke stå.

Ja takk. Trenger hjelp til å lage 3 stk banner

Kan sende deg bildene å infoen på mail.

min mail add er: [email protected]

Skrevet

l3.jpg

l4.jpg

l5.jpg

l7.jpg

m1.jpg

m2.jpg

m3.jpg

sifra om dere vill se flere varianter, var ikke akkurat kreativ i kveld.. Men gidder ikke lage flere om dere er fornøyde liksom :D

Synne: Photoshop kødde noe fælt i kveld så jeg fikk ikke det bilde du lasta opp her men rota fram ett annet vis det er greit :P

Skrevet

De var kjempe fine! :D

Men du har ikke lyst å lage et hvor hode til Kali er litt mer zoomet inn på? Bare hvis du har lyst, no presure :P

Skrevet
da1.jpg

dal2.jpg

dal3.jpg

dal4.jpg

kommer flere vis du vill!

Så utrolig stilige :) Tuuuusen takk! Bare ønsker meg en R i ChaRpi liksom, så er vi klar til bruk..! :P Men superstilig, misunner alle m photoshåpp skills altså <_<

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...