Ingvild Skrevet 4. November 2008 Rapporter Share Skrevet 4. November 2008 Ja, jeg blir påvirket av reklame. Men altså, jeg syns denne sela så ganske fin ut. Problemet er at hunden min er håpløs å kjøpe sele til, så jeg vil ikke bestille over nettet uten å ha prøvd den på først. Så - er det noen som veit av noen butikker i Trondheim hvor de selger denne sela/kommer til å selge den snart? Eller vil det bli mulighet til å få kjøpt den på NKK Hamar, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 4. November 2008 Rapporter Share Skrevet 4. November 2008 Hund som Hobby på Lade selger jo hurtta-produkter,så kanskje de har fått/får de inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eføya Skrevet 4. November 2008 Rapporter Share Skrevet 4. November 2008 Om du ikke finner den i Trondheim så har du jo full returett i 14 dager og full bytterett i 60dager:) Du får nok hjelp til å finne riktig størrelse også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 15. November 2008 Rapporter Share Skrevet 15. November 2008 Jeg har denne i størrelse 90 til min golden nå. Skulle muligens hatt 80, men fits like a glove either way. Jeg liker'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar