Gå til innhold
Hundesonen.no

Yodel har blitt mamma!

Caroline

Recommended Posts

• Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Gratulerer masse med en flott gutt.Nydelige bilder. Må innrømme at jeg fliira godt da jeg så stamtavlen hans. :icon_confused:

Har selv 2 gutter,begge født før termin.En komplisert fødsel og en fort men normal en-Eldste ble født med rompa først (7timer i fødsel,det gikk fort)mens minsten kom normalt men nesten 4 uker for tidlig og var stor 3,2kg! Fødsel varte da i nesten 5 timer fra start til slutt..

Synes dere har vært flinke med å forbrede hundene for en ny baby.Ikke rart de tok i mot babyen på en flott måte.Grattis igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sindre48.jpg

Skjønner lille Sindre er i en basenji-familie.. ikke verst å få et barn som er like nusselig som en basenji (skal faktisk godt gjøres tror jeg - og ja - hvis noen lurer - små basenjier er noe av det nusseligste her på jord)!

Ellers må jeg flire litt av Bamse-Sindre (husk når han begynner å fly med jenter å vise det bildet til kjærestene da!), fikk sånne tanker til Humle-Charlie.. skulle hatt et bilde av de 2 sammen - Bamse-Sindre og Humle-Charlie!

(Og så fint det var med Centa da, deilig at dere er så fornuftige at biskene får være med å omgås den minste valpen i familien!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Vi har vært på valpe-visitt

sindrejan11.jpg

sindrejan12.jpg

sindrejan9.jpg

sindrejan14.jpg

Den skal tidlig krøkes! Når hans far sitt første ord var "Voff!" må Sindre's kanskje bli "Brooooooo" da? :rolleyes:

Er det forresten valpesn som vokser opp i "krybba" her, eller Sindre som "vokser opp" i valpekassa?? :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ligner på deg Yodel. Det syntes jeg da jeg så nyfødtbilder også. Veldig fin liten prins! :D

Takke takk- jo, de sier han har mine øyne..

Her lignet han da veldig på pappa'n sin synes jeg?

Han er nydelig, og det er så herlig å se han sammen med hunder :P

...og sin pappas ansikt...

Skjønner lille Sindre er i en basenji-familie.. ikke verst å få et barn som er like nusselig som en basenji (skal faktisk godt gjøres tror jeg - og ja - hvis noen lurer - små basenjier er noe av det nusseligste her på jord)!

Ellers må jeg flire litt av Bamse-Sindre (husk når han begynner å fly med jenter å vise det bildet til kjærestene da!), fikk sånne tanker til Humle-Charlie.. skulle hatt et bilde av de 2 sammen - Bamse-Sindre og Humle-Charlie!

(Og så fint det var med Centa da, deilig at dere er så fornuftige at biskene får være med å omgås den minste valpen i familien!)

...hvem er humle-charlie?? Vil se bilder! Og det er da klart at Sindre er like søt som en Basenji valp. Han er da et resultat av godt planlagt avls-arbeid, må skjønne :ahappy:

Og her blir både bikkjer, unger og valper godt sosialiserte :D

:P

Det er absolutt lov å legge ut flere bilder. Har man doggisbarn (*kremt* det ble i hvert fall feil :wub: Soneunge :closedeyes: ) så må man ha en mnd for mnd tråd minst :closedeyes:

Will do :P

*sukk* :P Utrolig skjønn! Ikke noe mindre skjønn "live" heller!

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...