Silje_M_H Skrevet 3. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2005 Zira har aket seg på rompa i noen dager. Sist hun dreiv med det så hadde hun fulle analkjertler. Sist var vi tilfeldigvis hos dyrlegen og dopa henne, så da gjode vi det da.. Men jeg har ikke særlig lyst til å dra til dyrlegen "bare" for å tømme dem. Noen som har noen erfaring med å tømme dem sjøl? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 3. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2005 ikke stå rett bak så du får spruten rett i trynet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 3. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2005 ikke stå rett bak så du får spruten rett i trynet Du er gullfin!!! analkjertler er et ekkelt ord... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 3. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2005 ikke stå rett bak så du får spruten rett i trynet Hæhæ! Snakker du av erfaring eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 3. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2005 hvis de er fulle kan de bli betente og dette er meget smertefult for hunden.. så tror jeg ville dratt selv om det bare var for dette....... det tar to min og tømme dem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 3. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2005 æh..... analkjertler.. har ingen erfaring med det nei! Vet ihvertfall at de må tømmes hos noen, blæh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 3. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2005 ikke stå rett bak så du får spruten rett i trynet Åh, jeg vil jo ha den i tryne dumma! Det er sikkert kjempebra for huden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 3. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2005 Det står tips på hjemmesiden min.. Men for alt jeg veit er den nede i øyeblikket :roll: Det jeg husker er at du skal ta på hanske og smøre med noe glidemiddel så det ikke er smertefullt (i den grad det kan IKKE være smertefullt å få en finger i rassen). Så stikker du pekefinger inn, holder tommelen på utsiden og trykker. Men det som kan være risikofylt er om man klemmer feil eller noe, så det går betennelse. Argh, ikke se på det jeg skriver! Les heller på hjemmesiden min, det er det oppdretteren min som har skrevet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 3. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2005 man skal jo ikke putte fingern inni????? Jeg har lært at man skal klemme uttapå jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 3. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2005 Det er best å gå til veterinær med det. Det kan være veldig ubehagelig for hunden og derfor avnnseklig. Hvis du ikke har blitt vist det før, kan det hende du bare gjør det verre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 3. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2005 jeg syns det er best å dra til veterinæren, for selvom hun har hatt det før så er det greit å være på den sikre siden. Det er også noe hunden gjør når den har livmorbetennelse, det hadde min hund...ikke gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 4. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2005 man skal jo ikke putte fingern inni????? Jeg har lært at man skal klemme uttapå jeg.. Jo, det skal man. Ellers får man jo ikke "presset." Hehe... Blir som å klemme en kvise det, det er vanskelig med mindre man klemmer på begge sider Men kanskje oppdretteren min tar feil.......................... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 4. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2005 Jeg hadde gått til vætrinæren, og så hadde jeg fått han til å vise hvordan det skal gjeres så kan du selv gjere det om det kommer igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 4. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2005 Jeg hadde gått til vætrinæren, og så hadde jeg fått han til å vise hvordan det skal gjeres så kan du selv gjere det om det kommer igjen.. Signerer denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 4. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2005 Jeg hadde gått til vætrinæren, og så hadde jeg fått han til å vise hvordan det skal gjeres så kan du selv gjere det om det kommer igjen.. Enig jeg også. Men siden hun lurte på hvordan det gjøres, sa jeg bare hvordan oppdretteren min mener det skal gjøres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 9. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2005 Ja, da får jeg bestille time i morra. Æsj det dyret koster mye ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 9. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2005 Jo, det skal man. Ellers får man jo ikke "presset." Hehe... Blir som å klemme en kvise det, det er vanskelig med mindre man klemmer på begge sider Men kanskje oppdretteren min tar feil.......................... urk, grose... jaja, har aldri prøvd å tømme jeg så jeg har ikke peil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 9. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2005 Hehe, ikke jeg heller! Og tror jeg skal la dyrlegen få den herlige jobben dersom det skulle bli nødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar