Gå til innhold
Hundesonen.no

Kunne noen ha laget banner til meg også? *englefjes*

Jeampi

Recommended Posts

Skrevet

Kunne noen ha laget et banner til meg også?

Har et knallfint som benedicte har laget men jeg skulle så gjerne hatt et med litt oppdaterte bilder :)

sept.jpg

stoltingen.jpg

vindhund.jpg

det øverste bildet vil ha ha i banneret. Men de to nederste kan dere velge mellom :P

Skrevet
Skal se hva jeg kan få gjort... Noen fargeønsker? Tekst, plassering av bilder? :?

Nei jeg tror du kan det der bedre enn meg :oops: Men jeg er glad i blåd,rød,svart,lilla og rosa...ja alle farger duger egentlig...kan du ikke bare prøve noe og se? :):P

Skrevet

Noen som kunne vært en engel og laget et banner til meg også??? [-o<

Har prøvd et par ganger selv nå, men ikke like velykket....

Kan maile bilde... Farger som passer til Tjorvens farge.

"Tjorvens side" eller noe sånt, "Wheaten terrieren Tjorven", "Tjorvens verden", e.l.

Bilde til en av sidene, med hodet hennes vendt innover mot banneren seff og ikke utover... Øh...

Noen som kan hjelpe?

Skrevet
Kan sikkert prøve for deg også :)

Nå har du masse å gjøre.. :P

Photoshop bare klikker hos meg nå. *Grrr*

Skrevet

Vil bare si at dette er vanskelig når folk ikke har noen spesielle ønsker...hehe... Men her er ÅTTE forslag. Noen av de er dritt kjedelige, men.

Kjedelig

pito1.jpg

Kjedelig

pito2.jpg

Feil farge

pito3.jpg

Merkelig

pito4.jpg

pito5.jpg

pito6.jpg

pito7.jpg

pito8.jpg

Jeg tror kanskje jeg likte ett av de to siste best, selv om jeg ikke liker rosa :)

Skrevet

Først nå ser jeg at jeg har tatt huet til Pito til venstre på alle sammen.... :) Si ifra om det er noe du eventuelt liker, og om det er noe på et banner jeg skal endre.

Skrevet

ååå så utrolig fiiine!!! Tusen takk! Meeeen tror du at du kunne tatt dette under her og skrevet "Pitofina the pom" isteden for bare Pitofina? Hvis det ikke blir masse bry? :)

pito6.jpg

Skrevet

Setter ned opacity eller noe.. Ligger rett over layers-paletten der. Sett ned fra hundre prosent og ned til så gjennomsiktig du vil ha det.

Skrevet
Setter ned opacity eller noe.. Ligger rett over layers-paletten der. Sett ned fra hundre prosent og ned til så gjennomsiktig du vil ha det.

Ok, takk

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette avhenger nok en del av individ, men jeg tenker nå at både puddel og bichon-rasene er gode alternativer. Jeg mistenker at puddel generelt er mindre sære enn bichon, men de har også sine særegenheter. Jeg vil anbefale dere å dra på utstilling eller rasetreff for de ulike rasene og møte ulike individer og oppdrettere og eiere av alternativene, så får dere litt mer følelse med hvordan de er. En del av de små terrierrasene kan også være allergivennlig. De er strihåret og må nappes. Men de kan også være en del striere, ha mye jaktlyst og krever mer aktivitet.
    • Det kan være verdt å prøve ut ulike fôrtyper, men også gi lakseolje som tilskudd. Hvis hunden allerede er sensitiv så kanskje prøve ut sensitiv-fôr fra noen merker? RC er stort og kommersielt, og er nok helt greit fôr. Selv brukte jeg svenske Robur kombinert med Vom de siste årene og var veldig fornøyd med det. Acana og Orijen er populære merker som er ganske bra. 
    • Hei! Jeg har en Engelsk Toy Terrier gutt på litt over 4år. Han mister nesten all pels på vinteren for så å bli litt bedre på sommeren. Har pels på hodet og labber og litt på ryggen. Men han er så å si nakenhund nå. Pratet med ei som hadde samme problemet med sin Dvergpincher. Men så var det ei venninne av hu som passet hunden i en måneds tid. Og hun hadde visst byttet ut fôret og hunden hadde plutselig fått fin pels over hele. Hun husket ikke hvilket fôr det var, men hun trodde det ble solgt på butikken. Jeg bruker Royal Canin Small Dogs. Og det hadde hun og brukt, men hun synes ikke det var et bra fôr... Har en gutt til som har helt fin pels. De spiser de samme tingene. Ingen av de tåler noe med and i, de blir skikkelig dårlige i magen av det. Lurer på om det er noen andre som har hatt samme problem med sin hund og funnet en løsning?  Det skal sies at han er veldig følsom til vaskemiddelet vi bruker når klærne hans vaskes så vi bruker Nautral for det er det mildeste jeg har funnet.
    • Hei! Vi har en hund som begynner å bli en gammel mann og jeg er derfor på leting etter det som skal bli familiens neste familiemedlem etter han blir borte. I den forbindelse trenger jeg deres kloke hoder. Vi er en familie på tre, med et barn på 8 år. På grunn av allergi har vi vurdert det slik at Bichon Havanais og dvergpuddel fremstår som de mest aktuelle rasene.   Vi har en Havanais nå og han er litt spennende eksemplar. Fra han var valp har han vært ganske sær. Han er blant annet veldig lite kosete, ekstremt lite tilpasningsdyktig og har alltid hatt vanskeligheter med å slå seg til ro, så jeg kjenner vel han egentlig ikke igjen når jeg leser typiske rasebeskrivelser (nå fikk jeg dårlig samvittighet, så må legge til at han selvfølgelig er verdens beste hund!). Sønnen min har noen utfordringer blant annet på skolen og han trenger derfor å komme hjem til en bestevenn. Det var i søken på dette jeg kom over puddel, som jeg ser ofte blir brukt som terapihunder. Men når jeg leser rasebeskrivelser virker det som om Havanaise i all hovedsak er fantastiske med barn, mens det for puddler fremstår mer som om de kan være gode med barn. Så jeg lurer på om dere har noen erfaringer med disse rasene, gjerne begge? Vi kommer til å dele ansvaret med min mor som bor i samme hus, så den kommer ikke til å være noe særlig alene. Pelsstell er heller ikke noe problem. Krysser fingrene for at noen kan hjelpe oss i valget:)
    • Da er operasjon utført og alt gikk fint, vi er snart igjennom første døgnet og ho har gjort sitt benødne også slapper mye av i senga si. Ho har ikke spist enda men det kommer med tiden tenker jeg etter narkose og sånt så er jo det veldig normalt så. Godbiter har ho spist men ikke veldig mat interessert enda. Men alt i alt virker det veldig bra med ho ettersom forholdene. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...