Gå til innhold
Hundesonen.no

Kunne noen ha laget banner til meg også? *englefjes*

Jeampi

Recommended Posts

Kunne noen ha laget et banner til meg også?

Har et knallfint som benedicte har laget men jeg skulle så gjerne hatt et med litt oppdaterte bilder :)

sept.jpg

stoltingen.jpg

vindhund.jpg

det øverste bildet vil ha ha i banneret. Men de to nederste kan dere velge mellom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se hva jeg kan få gjort... Noen fargeønsker? Tekst, plassering av bilder? :?

Nei jeg tror du kan det der bedre enn meg :oops: Men jeg er glad i blåd,rød,svart,lilla og rosa...ja alle farger duger egentlig...kan du ikke bare prøve noe og se? :):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kunne vært en engel og laget et banner til meg også??? [-o<

Har prøvd et par ganger selv nå, men ikke like velykket....

Kan maile bilde... Farger som passer til Tjorvens farge.

"Tjorvens side" eller noe sånt, "Wheaten terrieren Tjorven", "Tjorvens verden", e.l.

Bilde til en av sidene, med hodet hennes vendt innover mot banneren seff og ikke utover... Øh...

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at dette er vanskelig når folk ikke har noen spesielle ønsker...hehe... Men her er ÅTTE forslag. Noen av de er dritt kjedelige, men.

Kjedelig

pito1.jpg

Kjedelig

pito2.jpg

Feil farge

pito3.jpg

Merkelig

pito4.jpg

pito5.jpg

pito6.jpg

pito7.jpg

pito8.jpg

Jeg tror kanskje jeg likte ett av de to siste best, selv om jeg ikke liker rosa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...