Gå til innhold
Hundesonen.no

Laster treigt for tiden

Recommended Posts

Er det bare meg, eller laster doggis treigt? Det har vært sånn de siste dagene, og spesielt ille er det når man har skrevet et innlegg og trykker på send. Det kjennes som det tar en liten evighet (jeg har ikke tatt tiden), og har ikke alltid vært sånn. Andre sider på den store verdensveven laster som normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker ikke noe forskjell på tid på døgnet, og selv på formiddagene hvor det er lite aktivitet i forhold til andre tidspunkt, går det treigt. Men det varierer også fra gang til gang. Altså; jeg kan skrive ett innlegg, og det tar lang tid å laste, mens det neste går det normalt kjapt med. Så kommer to-tre innlegg/sider som tar lang tid å laste igjen, og så kommer det kanskje to som går normalt. Skjønner du hva jeg mener? Det er veldig varierende i alle fall, og det er da snakk om fra minutt til minutt, og jeg føler ikke det har noe med tidspunktet på dagen å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som går treigest her er å poste ett innlegg, fra jeg trykker på legg til svar-knappen til det kommer opp..

(også hopper fortsatt siden opp til toppen når jeg trykker på qoute og ja jeg har gjort sånn som du snakket om...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke jeg trønder? ;)

Ikke jeg heller, tydeligvis. ;)

Her er det fremdeles ganske treigt, og da særlig når jeg har trykket på send-knappen og venter på at innlegget skal komme opp. Også varierer det litt fra gang til gang (men ikke over en lengre periode, altså kan det være raskt ett minutt og kjempetreigt det neste), slik "Huldra" beskrev lengre oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...