Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpen min<3


HelleH

Recommended Posts

....fordi da er det grusomt og man egentlig ikke skal være på besøk?

Ja og nei. Mange hunder som blir dratt etter bein og lekt med som valper, fåtallet tar skade.

Fin var de uansett :D Gjort er gjort. Så har man iallefall lært noe om det skulle være et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....fordi da er det grusomt og man egentlig ikke skal være på besøk?

Ja og nei. Mange hunder som blir dratt etter bein og lekt med som valper, fåtallet tar skade.

Fin var de uansett :D Gjort er gjort. Så har man iallefall lært noe om det skulle være et problem.

Høh?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....fordi da er det grusomt og man egentlig ikke skal være på besøk?

Ja og nei. Mange hunder som blir dratt etter bein og lekt med som valper, fåtallet tar skade.

Fin var de uansett :D Gjort er gjort. Så har man iallefall lært noe om det skulle være et problem.

øh???? Nei jeg tenker mere på at man ikke bør dra inn fremmede mennesker og fremmede bakterier til så små valper.. Alle de seriøse oppdretterene jeg har snakket med har nektet folk å se på valpene før de er ca 4 uker gamle pga hensyn til tispa som akkurat har født og valpenes imunforsvar

Men kjempesøt valp da.. :D Grattis :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øh???? Nei jeg tenker mere på at man ikke bør dra inn fremmede mennesker og fremmede bakterier til så små valper.. Alle de seriøse oppdretterene jeg har snakket med har nektet folk å se på valpene før de er ca 4 uker gamle pga hensyn til tispa som akkurat har født og valpenes imunforsvar

Men kjempesøt valp da.. :D Grattis :D

Ok. Den var litt lettere å skjønne=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så små :rolleyes2: Så liten har Corin jenta min vært også :)

Gleder meg til flere bilder:)

Har du bestemt deg for navnet nå da?

De er ikke så små lenger. Hehe. var på besøk igjen i går. men det er en ting jeg lurer på, hvordan får man endret på tråden her? Hadde tenkt å legge ut et nyere bilde=) Hihi.

Har ikke funnet noe navn ennå:,( Det er vanskelig. Har du noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av disse to nydelige JP jentene er min:D Var på besøk hos oppdretter idag. Det var veldig bra:D Gleder meg masse til jeg kn få valpen med meg hjem=)

Her er de 1,5 uke gamle.

Dette er valpen min<3 Her er hun 3 uker nesten. Skikkelig nydelig. Ligger i armene til samboeren min=)

post-4396-1225998779_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så søt, 3 uker alt, fy som tiden går. 5 uker igjen da :)

Hva med Amanda, Elita, Azizi, Lola, Lolitha, Candi, Electra, Spidy, Aurora, Dina, Luna, Lula, Pola, Sissi, Bella, Roxi, Fancy, Kaisa, Lilli, Sheila ? :)

Lykke til, ikke lett å bestemme seg for et navn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...