HelleH Skrevet 28. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2008 En av disse to nydelige JP jentene er min:D Var på besøk hos oppdretter idag. Det var veldig bra:D Gleder meg masse til jeg kn få valpen med meg hjem=) Her er de 1,5 uke gamle.
Guest Luckystaff Skrevet 28. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2008 ååå...søte de var!! gratulerer med valp! dette blir spennende vettu...husk å oppdatere oss med flere bilder etterhvert...
HelleH Skrevet 28. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Oktober 2008 ååå...søte de var! gratulerer med valp! dette blir spennende vettu...husk å oppdatere oss med flere bilder etterhvert... Det skal jeg gjøre vettu=)
Blondiemamma Skrevet 28. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2008 Er valpen din 1,5 uke nå eller er det gamle bilder?
Gjest Skrevet 28. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2008 ....fordi da er det grusomt og man egentlig ikke skal være på besøk? Ja og nei. Mange hunder som blir dratt etter bein og lekt med som valper, fåtallet tar skade. Fin var de uansett Gjort er gjort. Så har man iallefall lært noe om det skulle være et problem.
AnnikenK Skrevet 28. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2008 Er valpen din 1,5 uke nå eller er det gamle bilder? Det står dato på bilde Nusselige småttinger
Laila Berit Skrevet 29. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2008 En av disse to nydelige JP jentene er min:D Var på besøk hos oppdretter idag. Det var veldig bra:D Gleder meg masse til jeg kn få valpen med meg hjem=) Her er de 1,5 uke gamle. Så nydelig. Grattulerer på forskudd. Håper ukene går fort for din del.
HelleH Skrevet 29. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Oktober 2008 ....fordi da er det grusomt og man egentlig ikke skal være på besøk? Ja og nei. Mange hunder som blir dratt etter bein og lekt med som valper, fåtallet tar skade. Fin var de uansett Gjort er gjort. Så har man iallefall lært noe om det skulle være et problem. Høh?
Blondiemamma Skrevet 29. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2008 ....fordi da er det grusomt og man egentlig ikke skal være på besøk? Ja og nei. Mange hunder som blir dratt etter bein og lekt med som valper, fåtallet tar skade. Fin var de uansett Gjort er gjort. Så har man iallefall lært noe om det skulle være et problem. øh???? Nei jeg tenker mere på at man ikke bør dra inn fremmede mennesker og fremmede bakterier til så små valper.. Alle de seriøse oppdretterene jeg har snakket med har nektet folk å se på valpene før de er ca 4 uker gamle pga hensyn til tispa som akkurat har født og valpenes imunforsvar Men kjempesøt valp da.. Grattis
HelleH Skrevet 29. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Oktober 2008 øh???? Nei jeg tenker mere på at man ikke bør dra inn fremmede mennesker og fremmede bakterier til så små valper.. Alle de seriøse oppdretterene jeg har snakket med har nektet folk å se på valpene før de er ca 4 uker gamle pga hensyn til tispa som akkurat har født og valpenes imunforsvar Men kjempesøt valp da.. Grattis Ok. Den var litt lettere å skjønne=)
Gina&Corin Skrevet 4. November 2008 Rapporter Skrevet 4. November 2008 Å, så små Så liten har Corin jenta min vært også Gleder meg til flere bilder:) Har du bestemt deg for navnet nå da?
HelleH Skrevet 6. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 6. November 2008 Å, så små :rolleyes2: Så liten har Corin jenta min vært også Gleder meg til flere bilder:) Har du bestemt deg for navnet nå da? De er ikke så små lenger. Hehe. var på besøk igjen i går. men det er en ting jeg lurer på, hvordan får man endret på tråden her? Hadde tenkt å legge ut et nyere bilde=) Hihi. Har ikke funnet noe navn ennå:,( Det er vanskelig. Har du noen forslag?
Lola Pagola Skrevet 6. November 2008 Rapporter Skrevet 6. November 2008 Om du vil endre tråden må du spørre en moderator tror jeg :rolleyes2: Men du kan jo bare legge ut bilder i et nytt innlegg i tråden da?
HelleH Skrevet 6. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 6. November 2008 En av disse to nydelige JP jentene er min:D Var på besøk hos oppdretter idag. Det var veldig bra:D Gleder meg masse til jeg kn få valpen med meg hjem=) Her er de 1,5 uke gamle. Dette er valpen min<3 Her er hun 3 uker nesten. Skikkelig nydelig. Ligger i armene til samboeren min=)
Gina&Corin Skrevet 7. November 2008 Rapporter Skrevet 7. November 2008 Å så søt, 3 uker alt, fy som tiden går. 5 uker igjen da Hva med Amanda, Elita, Azizi, Lola, Lolitha, Candi, Electra, Spidy, Aurora, Dina, Luna, Lula, Pola, Sissi, Bella, Roxi, Fancy, Kaisa, Lilli, Sheila ? Lykke til, ikke lett å bestemme seg for et navn
HelleH Skrevet 10. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 10. November 2008 3.5 uke ca. Lille prinsessa mi<3
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar