Gå til innhold
Hundesonen.no

Andebuhallen, 30.november 2008.


LindaM

Recommended Posts

Når denne utstillingen er, så er Jatzy 8 mnd, og utstilling er på dagen èn uke før hun blir 9 mnd. Er det for sent og melde seg på da? Har aldri vært på utstilling og stilt ut, bare sett på så jeg er grønn!

Hun kan stille i valpeklasse så lenge hun ikke er fylt 9 mnd. på utstillingens første dag :D Så er hun en uke fra 9 mnd. er det lov å stille i valpeklasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, har fler dumme spørsmål hehe. det står at påmeldingen er manuell. At man enten må sende et skjema i posten eller sende mail. Jeg tenkte jeg skulle gjøre det lett å sende en mail. Men hva skal man skrive? Påmelding til valpeshow 30 november, andebu hallen ? eller ? Er forvirret jeg hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, har fler dumme spørsmål hehe. det står at påmeldingen er manuell. At man enten må sende et skjema i posten eller sende mail. Jeg tenkte jeg skulle gjøre det lett å sende en mail. Men hva skal man skrive? Påmelding til valpeshow 30 november, andebu hallen ? eller ? Er forvirret jeg hehe!

Dato/sted ofr utstillingen

Hundens:

Navn, fødelsdato, reg.nr, foreldre, farge og eier/oppdretter :D

Da tror jeg du har det meste :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, Når jeg stilte første gang(i letohallen helgen som var) var jeg helt sinnsykt nervøs.. Det vil si helt til jeg gikk inn i ringen :P Når jeg var kommet inn ble det liksom bare at jeg gjorde det jeg fikk beskjed om å gjøre, og lekte helt klovn :P

Jeg synes det var kjempemorro, og kan absolutt ikke skjønne hvorfor jeg gruet meg så mye som jeg faktisk gjorde.. Jeg klarer nesten ikke å vente til vi skal stille ut neste gang! :D

Ta det med ro, og tenk på det som trening! :happy:

For en uke siden var det jeg som fikk slike beskjeder/svar på både doggis og andre steder.. Og man kan nesten ikke skjønne det før man står i situasjonen selv :D

Det er absolutt ingenting å grue seg til! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Fikk PM i posten på lørdag.. Skuffelsen kom da jeg så på starnummeret: XX :sleep:

Sto at det manglet betalig?! men vi betalte med nettbank, og sendte påmalding via mail.. og fikk denne tilbake:

"Hei

Takk for din påmelding til Valpeshow i Andebu, søndag 30.11.08.

PM for utstillingen sendes ut ca. en uke før utstillingen, hvor du får opplyst om fremmøtetid o.l.

Vel møtt til en hyggelig utstillingshelg!

Mvh

NKK Region Vestfold

Johnny Mathisen"

Da skulle man jo tro at betallingen var i orden? :sleep:

Tror heller ikke vi har noen kvitering på det, så da blir det vel å betale dobbelt opp? <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Print ut siste transaksjoner fra nettbank. Merk av aktuell betaling til aktuell konto med gul markør tusj. Møt opp ihallen og vis frem. Får tildelt nummer i sekreteriatet. Still hunden.

Ikke verre. Slik hender innimellom. Merket du betalingen men hundens navn, reg.nr, rase + ditt navn? (Eiers navn).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk PM i posten på lørdag.. Skuffelsen kom da jeg så på starnummeret: XX :sleep:

Sto at det manglet betalig?! men vi betalte med nettbank, og sendte påmalding via mail.. og fikk denne tilbake:

"Hei

Takk for din påmelding til Valpeshow i Andebu, søndag 30.11.08.

PM for utstillingen sendes ut ca. en uke før utstillingen, hvor du får opplyst om fremmøtetid o.l.

Vel møtt til en hyggelig utstillingshelg!

Mvh

NKK Region Vestfold

Johnny Mathisen"

Da skulle man jo tro at betallingen var i orden? :sleep:

Tror heller ikke vi har noen kvitering på det, så da blir det vel å betale dobbelt opp? <_<

Akkurat det samme har skjedd her, først fikk jeg mail som bekreftet påmeldingen og så fikk jeg pm med XX på og beskjed om manglende betaling..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...