Gå til innhold
Hundesonen.no

Www.collie.moo.no


tm100021

Recommended Posts

Borzoisiden er nede til jeg er ferdig med den :D Er litt småpirk igjen i layouten som jeg ikke fornøyd med enda!

(Eller hvis du sikter til at jeg ikke har alle Borzoiene mer så måtte de settes vekk etter å ha vært på sau, som en avtale med bonden for at de skulle få leve.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåh så nydelig liten collievalp. :D Ser tydelig at det er amerikanere i henne, ja. Herlig!

Takk, ja hun er en halvamerikaner :D

Vi liker amerikanerne, hihi! Fin side! :P

Takk!

Ja hehe :P

Skal du ikke skrive noe om Shakil på den nye siden?

Nei, ikke mer enn dette.

og bor med mine to hunder, Borzoi'en Shakil og Langhårs Collie'n Ivy, som siden hovedsaklig handler om
:P

Hans side begynte jeg faktisk med før hennes, men jeg får ikke alt i rammene til å stemme helt og irriterer meg grønt over det... Og håper jeg blir ferdig ikveld om min o'store mentor har tid til å hjelpe meg idag så jeg får lagt den også ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Borzoisiden er nede til jeg er ferdig med den :D Er litt småpirk igjen i layouten som jeg ikke fornøyd med enda!

(Eller hvis du sikter til at jeg ikke har alle Borzoiene mer så måtte de settes vekk etter å ha vært på sau, som en avtale med bonden for at de skulle få leve.)

Jeg stusset også over hvor de siste borzoiene ble av, men da vet jeg det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, skal du ha to separate hjemmesider for dem? :D

Ja, tenkte det... Shakk er jo "bare" kosehund og morsgutt (Han har utviklet underbitt og sliter litt med ryggen :P ) Mens Ivy har jeg jo tenkt å fortsette aktivt med, og når det er bare de to og jeg har tenkt så forskjellig med dem tenkte jeg det var greit med to forskjellig sider egentlig...

(Også har jeg akkurat begynt å skjønne bittelittegrann i frontpage og synes det var gøy med to sider :P Helt frem til Shakk's side begynte å bare krangle med meg)

Jeg stusset også over hvor de siste borzoiene ble av, men da vet jeg det :D

Noe mer noen lurer på, så bare send en pm eller spør :P Har aldri vært noe hemmelighet det som skjedde, og jeg er bare glad de slapp å bli avlivet.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 5 weeks later...
(Eller hvis du sikter til at jeg ikke har alle Borzoiene mer så måtte de settes vekk etter å ha vært på sau, som en avtale med bonden for at de skulle få leve.)

Og Jenny har flyttet hjemmefra med Shabtay mens Kite lever det gode live der enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Jenny har flyttet hjemmefra med Shabtay mens Kite lever det gode live der enda :)

Ahh! :) Nysgjerrige doggiser vettu. :P

Som sagt, veldig fin side. Og flotte hunder. :D Forresten så er det noen av linkene på linkesiden som åpner seg inni ramma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...