Luis Skrevet 24. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2008 Hei. Hvilket bilderedigeringsprogram vil dere anbefale som er det enkleste og beste å lære seg ting med ?? Et som kan lastes ned gratis. Finnes det noen som har norsk, dansk eller svensk tekst ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 24. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2008 photoshop er jo enkelt nok hvis du har tid til å sette deg inn i det, og de kan du kaste ned gratis på nettet med svensk versjon... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 24. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2008 Liten Homemade liste... Vanskelighetsfaktor 1-5... 5 er vanskeligst å sette seg inn i... Windows Paint = 1 Photofiltre = 2 Paint.NET = 3 Photoshop Elements = 3 (koster ~600kr) Photoshop CS4 = 4 (koster ~12.000kr) Gimp = 5 (pga. uvanlig grensesnitt for windowsbrukere, (gimpshop er ikke stort bedre) Så, to gratis, enkle og kraftige verktøy er Paint.NET og Photofiltre.! sjekk dem ut, nedlastingslink vedlagt.! Vis meg gjerne en lovlig svensk nedlasting av adobe photoshop....? Har kontaktet adobe angående noe lignende, å deres tale er klar, ALLE kopier av Adobe produkter som ikke er kjøp og registret er å regne som pirat. Adobe har da sin fulle rett å kreve penger/erstatning for produktet, gjerne gjennom rettslige instanser... 30dager gratis demo av Photoshop elements fås her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luis Skrevet 24. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2008 Takk for god oversikt over flere ulike programmer. Har du Tore eller noen andre noe erfaring med programmet Irfanview ?? Var inne der å kikket og det så ikke så vanskelig ut, og man kan laste ned versjoner på mange ulike språk, deriblandt Dansk, som er like greit å forstå som norsk. Noen som har prøvd det, eller hørt om noen som har og som kanskje var fornøyd eller misfornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 24. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2008 Jeg synes Photoshop er enkelt og greit jeg, har 7.0. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 24. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2008 Finnes jo gratis trialversjoner av Photoshop da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 24. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2008 Ja, 30dager... Se link forrige innlegg... Hadde jeg ikke kjøpt Photoshop Elements så hadde jeg brukt Paint.NET, har blitt et kjempebra program.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar