Hundeeiertiltre Skrevet 19. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2008 Hva med en egen gruppe som heter "kjøp og salg" - med da flere undergrupper som: *valper til salg *Hunder til salg *hund ønskes *Omplassering *Hundeutstyr selges *andre dyr selges* *Andre dyrs utstyr selges osv... en mye mer ryddig måte å finne det en leter etter og om en selv annonsere noe - så slipper annonsen forsvinne så raskt
xxx12345 Skrevet 19. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2008 Kjøp og salg Men jeg er enig med deg at det blir lettere med underkategorier.
Lola Pagola Skrevet 19. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2008 Ja underkategorier hadde ikke vært så dumt altså. Er jo ikke alltid folk er så flinke til å skrive en beskrivende overskrift, (sånn som denne haha )så når det postes i en underkategori blir det jo mye lettere. Synes det var et godt forslag jeg
Hundeeiertiltre Skrevet 19. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Oktober 2008 Kjøp og salg Men jeg er enig med deg at det blir lettere med underkategorier. jupp - viste at "kjøp og salg" finnes - men syns d kunne vært ryddigere å sortert litt hehe
Espen Skrevet 19. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2008 Blir litt lite i hvert emne, er ikke så mange innlegg.
xxx12345 Skrevet 19. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2008 Det trenger jo ikke å være så mange kategorier. F eks en for salg av dyr, en for omplassering, og en for salg av utstyr.
Mirai Skrevet 19. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2008 Jeg ser heller ikke behovet for flere emner innunder salg. Det kommer til å bli så få i hver, at selv om det blir ryddigere vil det fremstå litt "tynt".
m-k-berr Skrevet 19. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2008 Jeg ser heller ikke behovet for flere emner innunder salg. Det kommer til å bli så få i hver, at selv om det blir ryddigere vil det fremstå litt "tynt". Enig her! Litt for lite aktivitet til å ha flere
SusanneL Skrevet 19. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2008 Synes det er så deilig nå når Doggis er "mindre og oversiktlig", jeg (litt som HUNDEsonen var i sin tid - før Dyresonen) .. Ikke sånn nye kategorier for "alt-mulig-nytt-hele-tiden". Susanne
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar