Tyfonia Skrevet 28. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2008 Tusen takk! Er ifra meg av lykke nå. Kommer til å sove godt i natt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 28. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2008 Gratulerer med den gule Gleder meg til flere bilder når han vokser opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Luckystaff Skrevet 28. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2008 Gratulerer!!!! for et herlig lite nurk!!! må være godt å endelig vite at du har en valp som er bare din!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 29. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2008 Ja nå er en del av ventetiden over. Nå skal jeg bare shoppe til valpen kommer i hus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 30. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2008 Hva skal du kalle lille nurket ditt? Gratulerer med knøttet forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 31. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2008 Han skal hete Tyson Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 5. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. November 2008 Nye valpebilder Han valgte halsbåndet sitt helt selv,han! Ikke bare er han søt, men han har smak også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Luckystaff Skrevet 7. November 2008 Rapporter Share Skrevet 7. November 2008 AAW!!!!!!!! NYDELIG!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 8. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. November 2008 Ikke denne torsdagen, men NEEESTE torsdag skal jeg hente ham <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LeenaM Skrevet 8. November 2008 Rapporter Share Skrevet 8. November 2008 Åå, så søt ! Ang bildene, så må du kopiere IMG koden, for at de kommer rett inn, istedenfor linker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 10. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. November 2008 Nye bilder Han sov på skuldrene våre helt til oppdretteren hentet kameraet Dagdrømm i blikket Søte lille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 10. November 2008 Rapporter Share Skrevet 10. November 2008 *smelt* Herregud så nydelig da, fortsett med maaasse bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 10. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. November 2008 Takk for det Skal gjøre så godt jeg kan:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 10. November 2008 Rapporter Share Skrevet 10. November 2008 Nydelig! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 10. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. November 2008 Sov på skuldra mi han (og samboer i hjørnet) Nusseligste stumpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 10. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. November 2008 10 dager igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 10. November 2008 Rapporter Share Skrevet 10. November 2008 Naaaw, så utrolig SØTT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
softis Skrevet 10. November 2008 Rapporter Share Skrevet 10. November 2008 å herre, noe så nydelig <3 blir skikkelig misunnelig kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 10. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. November 2008 Tusen takk. Han har smeltet hjertet mitt helt *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etov Skrevet 10. November 2008 Rapporter Share Skrevet 10. November 2008 Så nydelig! Ventetiden er laaaang nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 11. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. November 2008 Believe me, den er det... 9 dager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 12. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. November 2008 8 dager igjen nå :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 12. November 2008 Rapporter Share Skrevet 12. November 2008 8 dager igjen nå :P Så utrolig spennende! Du får ha masse lykke til med valpen din da! Han ser helt nydelig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 12. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. November 2008 Tusen takk! Nærmer seg nå. Hver morgen jeg står med skjelvende, iskalde bein og ser det morra-trøtte trynet mitt i speilet, trøster jeg meg med at det bare er en dag mindre til valpen kommer i hus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. November 2008 Rapporter Share Skrevet 12. November 2008 Du må nyte den siste tiden med søvn da. For å si det slik, folk sa til meg at ventetiden var halve gleden, og det var en tid helt i begynnelsen at jeg ønsket meg tilbake ja. ha ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar