Gå til innhold
Hundesonen.no

jeei=) jeg er så stolt!"


Zoey

Recommended Posts

Vi driver som sagt å trener for å bli kvitt denne sep.angsten til Zoey, og i dag skulle jeg ta en kjøretur som "dagens trening"

Jeg sier "hadebra" og "kommer snart" og går ut og setter meg i bilen..

Hun takler 10 min fint nå, og tenkte å bare bromme en liten tur på ca 10 min.

Og som sagt å gjort..

Problemet er bare at jeg har ikke vært så flink til å gi bilen min noe å drikke i det siste, og plutselig begynner den og hoste og harke.. Jeg kikker på bensinmåleren og tro det eller ei.. TOMT! :shocked:

Jeg setter kursen mot nærmeste bensinstasjon, ber til høyere makter, krysser fingre og tær og triller i alle nedoverbakker!

Men det viser seg nok en gang, at min bil går ikke kun på luft å kjærlighet...desverre.. 200m fra bensinstasjonen, midt i byens mest trafikkerte rundkjøring stopper driten selvsagt, og jeg må få hjelp av en snill mann til å trille den inn på sia.. <_<

Så blir det å spurte bort på beninstasjonen og kjøpe kanne, fylle bensin, spurte tilbake osvosv..

Får endelig start på den mannevonde glupkse blikkboksen, får råna de 200m bort til pumpa og får mata dyret..

Så bærer det hjem, dette tok hele 35 minutter, og jeg er lite nærvøs.. Mye trening kan ha gått tapt nå.. 30 min for en hund med sep.angs som bare takler 10 min er MYE!

Så det er med hjertet i halsen jeg raser inn på gårdsplassen, og titter inn i huset..

Der ligger lille dyr på sofaen og slapper av! Treningen går tydeligvis riktig vei, og jeg er så glad at jeg måtte nesten bli litt rørt..!

*Stolt* :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk alle sammen :angry:

Det er utrolig hvor "små" ting som skal til for at en liten pelskledd dott kan varme hjertet så den nesten smelter asså!

Har bare gått med et tåpelig glis hele resten av dagen jeg :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...