Gå til innhold
Hundesonen.no

20 rideskolehester omkommet i brann


Tonjeogjeppe

Recommended Posts

Det er nok ikke snakk om rideskolehester, men privat-eide hester- da dette er en oppstallør- stall.

Tallet er nå oppe i 25 omkomne hester.

Ufattelig tragisk. Jeg hadde selv min konkurranse hest oppstallet på Wærhaug for noen år siden, og føler virkelig med de rammede. Både hesteeiere og gårdens eier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader.. Stallbrann er noe av det grusomste..

En venninde av meg mista hesten sin i brann for noen år sia.. Det var veggene av mur, så boksene til hestene som sto brant ikke ned, Så hestene lå fremdeles inne i boksene sine.. Det var ingen synlig skade på noen av de.. Det var virkelig ubeskrivellig grusomt å se :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristiin- ja- ganske utrolig.

Var særlig rørende å se, da Junior tilhørte en stallvenninde av meg for mange herrans år siden (Hun kjøpte han som avdanka galopphest som 3-åring).

Utrolig å høre på den måten at han klarte seg, men er fortsatt utrolig lei meg på vegne av alle de andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff av meg.. Føler virkelig med de som mistet hestene sine, jeg er livredd for at det skal skje med noen av de hestene jeg er alle mest glad i. Da kommer jeg til å gråte i dagesvis, ukesvis, månedsvis, mange år! Kondolerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...