SCRM Skrevet 8. August 2008 Rapporter Share Skrevet 8. August 2008 Mine blir: 1: Flat Coated retriever 2: Golden retriever 3: Gul Labrador retriever 4: Rottweiler 5: Aussie De 4 er plasert helt tilfeldig.. Dette er raser jeg gang kan tenke meg og ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest S&P Skrevet 8. August 2008 Rapporter Share Skrevet 8. August 2008 Dvergschnauzer Dalmantiner Boxer Dobermann Og utvalgte lette bernere Liker stort sett robuste raser med mye motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GunhildM Skrevet 8. August 2008 Rapporter Share Skrevet 8. August 2008 mine favoritter: *Labrador *Jack Russel Terrier *Aussie *Toller *Papillon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathrine og Killja Skrevet 8. August 2008 Rapporter Share Skrevet 8. August 2008 1: kelpie 2: mallinois 3: picard 4: al.husky 5: chihuahua Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 8. August 2008 Rapporter Share Skrevet 8. August 2008 Jeg bytter støtt og stadig... 1. Cavalier king charles spaniel 2. Golden retriever 3. Cocker spaniel 4. Rottweiler 5. Alaskan Malamute de tre siste er litt tilfeldig plassert da de varieres ifra dag til dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 8. August 2008 Rapporter Share Skrevet 8. August 2008 1 Collie hadde,eneste perfekte og derfor blir det aldri flere, avlet ned i størrelse også 2. Schæfer har hatt mange og har en nå,herlige med ufortjent dårlig rykte 3Berner sennen har den første nå og det blir ikke den siste 4.Irsk ulvehund for sitt herlige gemytt og vakre utsende 5.Blandinger av mange slag, hatt flere og utelukker ikke nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josephine Skrevet 9. August 2008 Rapporter Share Skrevet 9. August 2008 Amerikansk bulldog, Border Collie og Boerboel er mine favoritter nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 9. August 2008 Rapporter Share Skrevet 9. August 2008 Jeg har sikkert skrevet før, men lista har endret seg litt Ikke i prioritert rekkefølge: - Lancashire Heeler - Berger des pyrenees (PL & FR) - Korthåret Collie - Schäfer og....... Parson Russel Terrier (mulig at Mudi'n sniker seg inn på en delt plass med PRT.....) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 10. August 2008 Rapporter Share Skrevet 10. August 2008 Min oppdaterte liste (random rekkefølge) - Jack og Parson Russell Terrier - Flat Coated Retriever - Mellom/Stor puddel - Bearded Collie - Aussie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
softis Skrevet 10. August 2008 Rapporter Share Skrevet 10. August 2008 jeg har noen raser som har ligget på lista i hvertfall ett år 1. Staffordshire bull terrier 2. Am.staff 3. Irish softcoated wheaten terrier 4. Bull Terrier 5. Old English Sheepdog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lolle Skrevet 16. August 2008 Rapporter Share Skrevet 16. August 2008 Gøy å se buhunden på en sånn liste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eple Skrevet 17. August 2008 Rapporter Share Skrevet 17. August 2008 1. flat coated 2. labrador 3. golden 4. toller 5. hmm.. kanskje en dalmis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 17. August 2008 Rapporter Share Skrevet 17. August 2008 1) Lagotto 2) Puddel 3) Whippet 4) Bouvier des Flandres 5) Rodeshian Ridgeback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 17. August 2008 Rapporter Share Skrevet 17. August 2008 Har muligens svart før, men den listen er sikkert blitt endret til nå: 1. Flatcoated retriever 2. Pinscher 3. Bordeaux Dogge 4. Berger Picard 5. Amerikansk staffordshire terrier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 17. August 2008 Rapporter Share Skrevet 17. August 2008 1. Engelsk Setter 2. Pointer 3. Irsk rød/hvit 4. Weimaraner/Vorsteh 5. Staffordshire Bull Terrier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina&Leah Skrevet 17. August 2008 Rapporter Share Skrevet 17. August 2008 1: Toller 2: Bubund 3: Riesen 4: Aussie 5: BC Godt og blandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 17. August 2008 Rapporter Share Skrevet 17. August 2008 1) Border collie 2) Berger des Pyrenees face rase 3) Australian shepherd 4) Pinscher 5) Toller/boxer/dobermann/podenco (Vanskelig valg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 17. August 2008 Rapporter Share Skrevet 17. August 2008 1) Belger (Terv/groenendael) 2) Border collie 3) Aussie 4) Kelpie 5) Schäfer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingalinn2 Skrevet 17. August 2008 Rapporter Share Skrevet 17. August 2008 1. Schäferhund, bedre hund finnes ikke 2. Lapsk Vallhund 3. Caananhund 4. Aussie 5. Kooiker/Kelpie Lista endrer seg titt og ofte, men Schäferhund er på toppen uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 17. August 2008 Rapporter Share Skrevet 17. August 2008 1. Parson Russell terrier 2. Fox terrier glatthår 3. Kromfohrländer 4. Whippet 5. Dverg Pincher 6. extra tiny mini teacup chihuahua. HAHA! Neida, la bare merke til at lista mi består stortsett av ganske små hunderaser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingervildesaua Skrevet 17. August 2008 Rapporter Share Skrevet 17. August 2008 Mine favoritter er; Saluki Stabyhound Jakt Golden Rottweiler Belgisk fårehund. Og samojed og papillon. De er jo selvsagt favoritt, men jeg tok utenom de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barney Skrevet 18. August 2008 Rapporter Share Skrevet 18. August 2008 1. Papillon 2. Cavalier King Charles Spaniel 3. Whippet 4. Bichon Frise 5. Rhodesian Ridgeback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 18. August 2008 Rapporter Share Skrevet 18. August 2008 1.Border collie 2 schæfer 3-leonberger 4. Aussie 5. Berne sennen sikker skevet før men sikkert endret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 24. August 2008 Rapporter Share Skrevet 24. August 2008 1. Parson Russell terrier 2. Fox terrier glatthår 3. Kromfohrländer 4. Whippet 5. Dverg Pincher 6. extra tiny mini teacup chihuahua. HAHA! Neida, la bare merke til at lista mi består stortsett av ganske små hunderaser. OOOBS glemte Am cocker spaniel! De kommer som nummer 2!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zareken Skrevet 24. August 2008 Rapporter Share Skrevet 24. August 2008 Mine favoritter: - Coton de Tulear - Papillon - Jack Russel Terrier - Sheltie - Chihuahua Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar