Gå til innhold
Hundesonen.no

Selmas tråd

SaraS

Recommended Posts

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Godt at hun ikke var alvorlig syk!

Ja! Jeg var veldig redd akkurat da ja. Som om det ikke er nok bekymringer de første dagene liksom!

Skrevet

Bilder skal bli :P

Jula2008medSelma029.jpg

Selma med favorittleken "Harald Grønningen jr" :ahappy:

Jula2008medSelma002.jpg

Feira jo jul hos mor, så da fikk Selma møte Pippin, Symra og kattene. Bildet viser første møte med Murre.

Jula2008medSelma021.jpg

Pippin, Symra, meg og bittelille Selma :P

IzzieogSelma.jpg

Selma og vennen Izzie (Kelpievalp)

Romjula08021.jpg

Prøvde meg på et oppstillingsbilde, det var IKKE så lett å gjøre alene... :rolleyes:

Jula2008medSelma006.jpg

Venninna mi (eieren til Marve her inne) ble glad i lille Selma :P

Marve kommer på besøk i dag, så da skal jeg prøve å få tatt litt bilder å legge inn her.

Skrevet

Da har Marve og Kabi vært på besøk :ahappy:

Romjula08009.jpg

Marve var litt snål :angry: Selma lå på fanget mitt og slafsa på en godbit, hun mista den ned og Marve snappa den til seg.

Romjula08013.jpg

...og la seg i senga til Selma og kosa seg med godbiten!

Romjula08015.jpg

Selma snek seg i saaaktefilm rundt Marve for å se om det var noen sjans for å få tilbake godbiten :cheer:

Romjula08021-1.jpg

Fikk ha godisen i fred etter de dro hjem da :closedeyes:

Skrevet
Åh herregud for noen fantastiske øyne det er på henne! Helt nydelig :ahappy:

Enig :angry:

• 1 month later...
Skrevet
Nei, rasen heter parson russell terrier.

Den het vel Parsen Jack Russel Terrier til å begynne med, men for å ikke skape større forvirring så ble det endret. Mener å ha lest det et sted.

Så utrolig søt hun er, kjempe vakker. Er det rart at vi liker parson/jack russel terrier... nei.

• 2 weeks later...
Skrevet
Den het vel Parsen Jack Russel Terrier til å begynne med, men for å ikke skape større forvirring så ble det endret. Mener å ha lest det et sted.

Så utrolig søt hun er, kjempe vakker. Er det rart at vi liker parson/jack russel terrier... nei.

Stemmer det, selv om det fortsatt hersker en del forvirring..

Hun er nyyydelig da, jeg får lyst på parson jeg og, kanskje senere :ermm: Har lyst til å alltid ha en liten terrier i hus. Skal dere på valpeshow i nærmeste framtid da?

Skrevet

Ja, vi skal til Levanger og Stange. Mulig vi også tar turen til Selbu, på hoinndagan :ermm: Blir morsomt å høre hva dommerene sier!

Skrevet
Link til Hoinndagan 2009 HER!

Kanskje vi ser dere der da :icon_redface: Har veldig veldig lyst til å dra dit jeg og, må bar få byttet bort arbeidshelgen min..

Skrevet
Kanskje vi ser dere der da :lol: Har veldig veldig lyst til å dra dit jeg og, må bar få byttet bort arbeidshelgen min..

Ja, tror det blir morsomt der jeg! :icon_redface:

Så søt hun er!

Enig :icon_redface:

Kjempesøt! Lykke til med debuten :)

Tusen takk!

Legger inn et bilde som er mer oppdatert jeg;

Firefox_wallpaper-27.png

• 6 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive