Peanuts Skrevet 15. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2008 Jeg heter Kristin og har en minibulltispe på 15 mnd ved navn Pixel Legger ved et bilde av henne i hvitveisen tidlig i sommer (det hun har rundt halsen er et flåtthalsbånd, ikke pynt )
Linda Kristin Skrevet 15. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2008 Velkommen til forumet. Nydelig hund du har der. Gleder meg til flere bilder. Mvh Linda
Ricco Skrevet 15. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2008 Hei og velkommen hit, legg gjerne ut meir bilder!
TordisElise Skrevet 15. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2008 Hei og velkommen! Jeg er selv helt ny, men trives godt allerede!
shatique Skrevet 15. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2008 Hei og velkommen hit. Nydelig voffs!
SoppenCamilla Skrevet 15. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2008 Velkommen, velkommen! Fler bilder ønskes!
Peanuts Skrevet 16. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Oktober 2008 Takk for velkomsten Poster et par bilder av Pixel og Annas Ebba i Frognerparken, pluss ett av Pixel hjemme i sofaen under yndlingspleddet
abroz Skrevet 17. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2008 Sjarmerende rase! Velkommen hit fra en annen nykomling;-)
ToneS Skrevet 17. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2008 Pixel må være en av de fineste Miniatyr Bull Terrier jeg har sett
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar